Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
-Rosen- skrev:du borde gjort en poll där vi kunde rösta på den som vi tror det är. jag gissar på UT![]()
Haha tänkte sammaTobbe_N skrev:nejdå, det är ju ROLLER...
Zana skrev:
2fast4hjo skrev:Kulför att någon faller för grupptrycket så till den milda grad att han är livrädd varje gång. Kan sluta mycket illa. 30 mil avverkar man ju på en dag utan problem. Tycker synd om honom, motorcykelkörning ska inte vara en plåga utan en njutning.

Zana skrev:Jepp, riktigt kul... Men inte om man är brud med för mycket att tänka till med... Sorry, kom tillbaks när du bytt kön så ska du se att det faktiskt är kul.![]()
2fast4hjo skrev:Detta är min personliga åsikt, du behöver inte hålla med.
Hade säkert tyckt att detta var roligt (tagit det på ett annat sätt) om det inte hade vart så att jag var nära att mista en god vän och hans tjej som endast hann att köra 30 mil på sin "värstinghoj", grupptryck eller inte, det kan inte jag svara på, vet dock att det ska mycket till för att han ska börja köra på gata igen.
2fast4hjo skrev:Hade säkert tyckt att detta var roligt (tagit det på ett annat sätt) om det inte hade vart så att jag var nära att mista en god vän och hans tjej som endast hann att köra 30 mil på sin "värstinghoj", grupptryck eller inte, det kan inte jag svara på, vet dock att det ska mycket till för att han ska börja köra på gata igen.
Alica skrev:Att folk alltid ska skylla på grupptryck och andra bortförklaringar.
Det är personen i fråga själv som har ansvaret, personen som startar hojen och åker iväg.
Har man inte mer stake i sig att man inte vågar säga ifrån och köpa en hoj som man klarar av, ska man inte ens ha körkort!
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |