http://www.bikepics.com/movies/000005/
var lite små läskig att titta på!
vet inte om den har vare uppe förut..
Honke skrev:http://www.bikepics.com/movies/000005/
RF_Racing skrev:Haha... man kan juh inte skylla nån annan än han själv... nån hade parkerat bilen där olagligt men det skulle han tänka på att nån kan ha gjort innan han stegrade...
Dawg skrev:Fu faaan säger jag bara... Äckligt att se!
Minns helt plötsligt en kille jag åkte lite med för många år sen, som rammade en buss i jakan... Gick inte så bra det!
Tid att tänka lite kanske?? Svina är en sak.. Men man kan ju välja sina platser!
RR_Jonas skrev:Haha? :kocko
Är aldrig kul att se någon annan vurpa!
Säger som RR_Jonas... haha?!RF_Racing skrev:Haha... man kan juh inte skylla nån annan än han själv... nån hade parkerat bilen där olagligt men det skulle han tänka på att nån kan ha gjort innan han stegrade...
Nitrogen skrev:Säger som RR_Jonas... haha?!
En fet smäll ska du ha som sitter och skrattar åt sådant.
RF_Racing skrev:Skadeglädje är den enda sanna glädjen...
Jag skrattar också om min polare åker på arslet i trappen. Jag skrattar däremot inte åt folksvält, utnyttjande av barn etc. Och speciellt inte åt någon som fått men för livet till följd av en trafikolycka.RF_Racing skrev:Alla har skadeglädje, man föds med det...
Varför ta det så allvarligt? Ska jag fälla en tår för alla som dör i svält varje dag? Ligga sömnlös av alla barn som blir våldtagna just NU? 3åringar skrattar juh tillochmed när man slår sig...
Så jag ska ha smäll för att jag kan roa mig på andras bekostnad?
Han dog inte...
Kenya skrev:14 år och luktar kiss de klart... :kocko
Hoppas dina bromsar sluta fungera i en motorvägsavfarts kurva så ska vi stå där och skratta åt din trasiga rygg och brutna nacke...
Definitionen av moppefucko mina damer och herrar.RF_Racing skrev:Alla har skadeglädje, man föds med det...
Varför ta det så allvarligt? Ska jag fälla en tår för alla som dör i svält varje dag? Ligga sömnlös av alla barn som blir våldtagna just NU? 3åringar skrattar juh tillochmed när man slår sig...
Så jag ska ha smäll för att jag kan roa mig på andras bekostnad?
Han dog inte...
Du måste verkligen ha slagit dig allvarligt, för du har uppenbarligen inte alla flingor kvar i paketet så att säga.RF_Racing skrev:Jag har klotat, o jag har kört omkull allvarligt... men till skillnad från dem som *säger att man inte ska ta livet så allvarligt så gör jag inte det... om jag tycker det är kul att han slog sig är vell inte jätte allvarligt?
Jag bryr mig inte ett skit om han som körde omkull... därför kan jag roa mig av att han körde i...
Nitrogen skrev:Jag skrattar också om min polare åker på arslet i trappen. Jag skrattar däremot inte åt folksvält, utnyttjande av barn etc. Och speciellt inte åt någon som fått men för livet till följd av en trafikolycka.
morlock skrev:Definitionen av moppefucko mina damer och herrar.
Nitrogen skrev:Du måste verkligen ha slagit dig allvarligt, för du har uppenbarligen inte alla flingor kvar i paketet så att säga.
Jag har något som kallas empati, något som man föds med i likhet med din teori om skadeglädjen.RF_Racing skrev:Jag utryckte mig nog lite fel... såklart att jag inte skrattar åt barnutnyttjan osv... men är det en stor sak för dig att han slog sig? Tycker du jätte synd om han? För jag gör det inte... han valde att leka omkring på vägarna som ett arsle...
Nitrogen skrev:Jag har något som kallas empati, något som man föds med i likhet med din teori om skadeglädjen.
RF_Racing skrev:Jag har klotat, o jag har kört omkull allvarligt... men till skillnad från dem som *säger att man inte ska ta livet så allvarligt så gör jag inte det... om jag tycker det är kul att han slog sig är vell inte jätte allvarligt?
Jag bryr mig inte ett skit om han som körde omkull... därför kan jag roa mig av att han körde i...
Ditt EQ verkar ligga på samma nivå som ditt IQ... någonstans i höjd med anklarna.RF_Racing skrev:Om man ska känna empati för alla så skulle man inte må speciellt bra... eller hur? Om man däremot kan skratta åt det så mår man bättre...
Det är samma sak att du skrattar åt din kompis som druttlar på arslet i trappen...
Internet låter människor se hela världens hemskheter, och det blir bara värre o värre. En krock ses nästan som "roligt" och inte alls läskigt, när man jämför att man kan se filmer där människor bränns, hängs, ruttnar m.m.Nitrogen skrev:Säger som RR_Jonas... haha?!
En fet smäll ska du ha som sitter och skrattar åt sådant.
Låt höra?RF_Racing skrev:Jag har aldrig ens ägt en moped...
Vet du vad det innebär?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |