en kille som vurpar big time!

Status
Ej öppen för fler svar.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
Haha... man kan juh inte skylla nån annan än han själv... nån hade parkerat bilen där olagligt men det skulle han tänka på att nån kan ha gjort innan han stegrade...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Honke skrev:
http://www.bikepics.com/movies/000005/

var lite små läskig att titta på!

vet inte om den har vare uppe förut..

Fu faaan säger jag bara... Äckligt att se!

Minns helt plötsligt en kille jag åkte lite med för många år sen, som rammade en buss i jakan... Gick inte så bra det!

Tid att tänka lite kanske?? Svina är en sak.. Men man kan ju välja sina platser!

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
RF_Racing skrev:
Haha... man kan juh inte skylla nån annan än han själv... nån hade parkerat bilen där olagligt men det skulle han tänka på att nån kan ha gjort innan han stegrade...

Haha? :va :kocko

Är aldrig kul att se någon annan vurpa!

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
Dawg skrev:
Fu faaan säger jag bara... Äckligt att se!

Minns helt plötsligt en kille jag åkte lite med för många år sen, som rammade en buss i jakan... Gick inte så bra det!

Tid att tänka lite kanske?? Svina är en sak.. Men man kan ju välja sina platser!

det är fan läskigt :/

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
RF_Racing skrev:
Säger som RR_Jonas... haha?!
En fet smäll ska du ha som sitter och skrattar åt sådant.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
Nitrogen skrev:

Alla har skadeglädje, man föds med det...
Varför ta det så allvarligt? Ska jag fälla en tår för alla som dör i svält varje dag? Ligga sömnlös av alla barn som blir våldtagna just NU? 3åringar skrattar juh tillochmed när man slår sig...
Så jag ska ha smäll för att jag kan roa mig på andras bekostnad?
Han dog inte...

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
RF_Racing skrev:
Skadeglädje är den enda sanna glädjen... :fakta

14 år och luktar kiss de klart... :kocko
Hoppas dina bromsar sluta fungera i en motorvägsavfarts kurva så ska vi stå där och skratta åt din trasiga rygg och brutna nacke...

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
RF_Racing skrev:
Varför ta det så allvarligt? Ska jag fälla en tår för alla som dör i svält varje dag? Ligga sömnlös av alla barn som blir våldtagna just NU? 3åringar skrattar juh tillochmed när man slår sig...
Han dog inte...
Jag skrattar också om min polare åker på arslet i trappen. Jag skrattar däremot inte åt folksvält, utnyttjande av barn etc. Och speciellt inte åt någon som fått men för livet till följd av en trafikolycka.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
Kenya skrev:
14 år och luktar kiss de klart... :kocko
Hoppas dina bromsar sluta fungera i en motorvägsavfarts kurva så ska vi stå där och skratta åt din trasiga rygg och brutna nacke...

Jag har klotat, o jag har kört omkull allvarligt... men till skillnad från dem som *säger att man inte ska ta livet så allvarligt så gör jag inte det... om jag tycker det är kul att han slog sig är vell inte jätte allvarligt?

Jag bryr mig inte ett skit om han som körde omkull... därför kan jag roa mig av att han körde i...

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
RF_Racing skrev:
Han dog inte...
Definitionen av moppefucko mina damer och herrar. :tummenupp

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
RF_Racing skrev:
Jag har klotat, o jag har kört omkull allvarligt... men till skillnad från dem som *säger att man inte ska ta livet så allvarligt så gör jag inte det... om jag tycker det är kul att han slog sig är vell inte jätte allvarligt?

Jag bryr mig inte ett skit om han som körde omkull... därför kan jag roa mig av att han körde i...
Du måste verkligen ha slagit dig allvarligt, för du har uppenbarligen inte alla flingor kvar i paketet så att säga.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
Nitrogen skrev:
Jag skrattar också om min polare åker på arslet i trappen. Jag skrattar däremot inte åt folksvält, utnyttjande av barn etc. Och speciellt inte åt någon som fått men för livet till följd av en trafikolycka.

Jag utryckte mig nog lite fel... såklart att jag inte skrattar åt barnutnyttjan osv... men är det en stor sak för dig att han slog sig? Tycker du jätte synd om han? För jag gör det inte... han valde att leka omkring på vägarna som ett arsle...

morlock skrev:
Definitionen av moppefucko mina damer och herrar. :tummenupp

Jag har aldrig ens ägt en moped...
Vet du vad det innebär?

Nitrogen skrev:
Du måste verkligen ha slagit dig allvarligt, för du har uppenbarligen inte alla flingor kvar i paketet så att säga.

Haha, tro det eller ej men det var inte huvudet jag slog i... :rolleyes:
Men ni tycker att jag gör fel som tyckte att det var roligt att han körde i...?
Det var juh knappast så att han körde lugnt och försiktigt som man ska... hans val, hans olycka...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=106742
Klaga på dem likså!

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
RF_Racing skrev:
Jag utryckte mig nog lite fel... såklart att jag inte skrattar åt barnutnyttjan osv... men är det en stor sak för dig att han slog sig? Tycker du jätte synd om han? För jag gör det inte... han valde att leka omkring på vägarna som ett arsle...
Jag har något som kallas empati, något som man föds med i likhet med din teori om skadeglädjen.

Last edited:

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
Nitrogen skrev:
Jag har något som kallas empati, något som man föds med i likhet med din teori om skadeglädjen.

Om man ska känna empati för alla så skulle man inte må speciellt bra... eller hur? Om man däremot kan skratta åt det så mår man bättre...
Det är samma sak att du skrattar åt din kompis som druttlar på arslet i trappen...

Men faktum är att han lekte på vägen och utsatte andra för fara genom att stunta med hojen så som han gjorde, att det då gick illa för han då är juh helt och hållet hans fel...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=106742
precis som denna som jag visade förut... gnäll på alla som tyckte det var kul!

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
RF_Racing skrev:

Växupp! Bespara oss inlägg som detta, om du inte känner något för killen... fine. Men skratta inte åt andras olycka. Ge helt enkelt fan i att posta då.

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
RF_Racing skrev:
Om man ska känna empati för alla så skulle man inte må speciellt bra... eller hur? Om man däremot kan skratta åt det så mår man bättre...
Det är samma sak att du skrattar åt din kompis som druttlar på arslet i trappen...
Ditt EQ verkar ligga på samma nivå som ditt IQ... någonstans i höjd med anklarna.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Nitrogen skrev:
Internet låter människor se hela världens hemskheter, och det blir bara värre o värre. En krock ses nästan som "roligt" och inte alls läskigt, när man jämför att man kan se filmer där människor bränns, hängs, ruttnar m.m.
Men självklart inte kul, men vile bara säga att det kan uppfattas så för vissa...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM