Fy fan... jag visste att jag var ful men så ful att nån spyr på en trodde jag inte... Där fick polarna vatten på sin kvarn. Jag tränar som en gnu och har gått ner 25 kg så jag är sällan ute nuförtiden. Haussade Kellys på Söder som jag brukar ha kul på. Hann kanske vara där 15 minuter innan jag fick den där känslan "äh, va fan..." att nån råkar hälla öl på en. Det jävliga var att det var nån jäkla fjortistjej som spydde så jag fick på ärmen, ryggen och ena benet. Bara att be om en påse för tröjan, inte säga nåt om spya till TAXI och åka hem.
Tur att man har tvättmaskin i alla fall. En halvtimme tills den är färdig sen är det sängen som gäller. Snacka om antiklimax. Nu blir det lätt att få med folk till Kellys igen... Hade fan lust att vrida nacken av henne men hon fattade inte så mycket.
Tur att man har tvättmaskin i alla fall. En halvtimme tills den är färdig sen är det sängen som gäller. Snacka om antiklimax. Nu blir det lätt att få med folk till Kellys igen... Hade fan lust att vrida nacken av henne men hon fattade inte så mycket.