Dö fjortis DÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Fy fan... jag visste att jag var ful men så ful att nån spyr på en trodde jag inte... Där fick polarna vatten på sin kvarn. Jag tränar som en gnu och har gått ner 25 kg så jag är sällan ute nuförtiden. Haussade Kellys på Söder som jag brukar ha kul på. Hann kanske vara där 15 minuter innan jag fick den där känslan "äh, va fan..." att nån råkar hälla öl på en. Det jävliga var att det var nån jäkla fjortistjej som spydde så jag fick på ärmen, ryggen och ena benet. Bara att be om en påse för tröjan, inte säga nåt om spya till TAXI och åka hem.

Tur att man har tvättmaskin i alla fall. En halvtimme tills den är färdig sen är det sängen som gäller. Snacka om antiklimax. Nu blir det lätt att få med folk till Kellys igen... Hade fan lust att vrida nacken av henne men hon fattade inte så mycket.

Hon var väl 18 i alla fall hoppas jag... suck... fy fan. Trodde mobilen blivit stulen i 2 timmar idag också. Var ca 1 minut från att ringa försäkringsbolaget när det ringde om att den blivit hittad. Vi har inga fasta telefoner på jobbet så ALLA jobbnummer och kompisar m.m. finns i den. Hann bli helt knäckt pga det. Den här fredagen drar jag av i deklarationen. Skulle vara super om nån granne blir förbannad för att jag kör tvättmaskin mitt i natten också. :tomten

Goiting skrev:
Hur mycket fattade du när du var 14 :lol

Hoppas tröjjan blev ren... !

sodavatten får bort det mesta inkl. vin och s???e på kläder! ingen anledning att gå hem,det torkar snart, ge tillbaka med samma medicin så länge det är en brud alltså :yoparty

Det var lite för äckligt för att stanna kvar... Röck av mig tröjan direkt och försökte rädda jeansen men det kändes rätt ofräscht. Fan också!

robbandalal skrev:
sodavatten får bort det mesta inkl. vin och s???e på kläder! ingen anledning att gå hem,det torkar snart, ge tillbaka med samma medicin så länge det är en brud alltså :yoparty

du skulle haft stället på dig så spelar ju inte en halvsmält champinjon i skrevet nåt utan bara ut och rulla dig i slasket och man e som ny, fan va man börjar susa till här, dags att ta på sig :3freak

Tack för det. Fan så mycket skönare att väga under 80 istället för +100. Har tagit det lugnt med att handla kläder tills idag när jag är i den form jag vill vara. Fan så mycket roligare att kläderna sitter schysst när kalaskulan är borta. Har nästan glömt bort fjortisen från igår. :)

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick