En liten wheelie kurs

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Den var ganska bra, förutom att han växlade utan koppling, det finns ingen anledning att göra det.

ExHale

Vill inte åka T-bana
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Fireblade
Starstriker skrev:
Tycker ändå det är skitläbbigt. Är mest skraj för att sabba hojjen.... det är inga billiga leksaker.

Samma sak här, om man bara gör sig illa skiter jag i (sålänge man inte får bestående men såklart), man har tillräckligt med utgifter som det är med hojen så skulle man klota så blir det ännu hårdare med stålar...
kan väl iofs skärna ner på pilsner budgeten men det känns som om en sista desperat åtgärd ;)

Vore perfekt om det fanns nån som hyrde ut skräphojar som man kunde få leka med utan att bry sig om man skrapar sönder dom lite.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Bligzzz skrev:
Samma sak här, om man bara gör sig illa skiter jag i (sålänge man inte får bestående men såklart), man har tillräckligt med utgifter som det är med hojen så skulle man klota så blir det ännu hårdare med stålar...
kan väl iofs skärna ner på pilsner budgeten men det känns som om en sista desperat åtgärd ;)

Vore perfekt om det fanns nån som hyrde ut skräphojar som man kunde få leka med utan att bry sig om man skrapar sönder dom lite.

Det finns det, de kallas "mcuthyrning med självriskeliminering" :hihi

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Jag har sagt det förr och jag säger det igen:

Kan en livrädd och överdrivet försiktig klantskalle som jag lära mig att åka på bakhjulet utan att klota, kan alla det :)

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
R1 wannabe skrev:

Kan en livrädd och överdrivet försiktig klantskalle som jag lära mig att åka på bakhjulet utan att klota, kan alla det :)
Man bör väl ha lite talang iaf?!? :va
Jag kan ju inte ens cykla på bakhjulet så det känns inte som jag borde försöka på hojen heller... :huvet

sandstream

Guest
R1 wannabe skrev:
Skönt, då finns det hopp för mig också, kanske... :D

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
R1 wannabe skrev:

Hur länge har du tränat i så fall? :)

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
raukroland skrev:
Man bör väl ha lite talang iaf?!? :va
Jag kan ju inte ens cykla på bakhjulet så det känns inte som jag borde försöka på hojen heller... :huvet

Cykla på bakhjulet skulle jag inte ens komma på tanken att göra... Varför känns det bättre att wheela med en MC? :va

Men men, jag skulle vilja kunna på hojen, men som sagt, det är så dyrt att göra fel... :skrämd

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
Ni kommer bli förvånade över hur lätt det är, bara ni vågar gasa upp den till "balanspunkten" sen är det bara att ligga där med relativt jämn gas. :yoparty

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
Adde-Gbg skrev:
Ni kommer bli förvånade över hur lätt det är, bara ni vågar gasa upp den till "balanspunkten" sen är det bara att ligga där med relativt jämn gas. :yoparty

Brukar köra gas släpp - pådrag.
Lättare med kopplingen eller?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
[ Jag vill se sista avsnittet med broms dock, nån som vet vart hela filmen finns?

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Bra fiilm! Jag vill ha den som fil på datan, någon som vet om den finns att ladda ned någonstans?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln