Thailand?????????????

r1man

the man
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
r1
Tjena! skriver ifrån häktet i thailand, en kompis försökte ta med 10 kg heroin genom tullen men torska å självklart måste jag sitta här å vänta på han.

Jag red hit på en dansk hund, han var snäll.
Jag har 13 fisk huvven i min ficka så jag inte ska bryta ihop, men det går nog ändå. tjarå

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Just heroin brukar inte vara någon fara. Thai-poliser brukar vara lite tjinkigare när det gäller "cat". Ingen gillar kattsmugglare. Jävla buddister vettu.

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
r1man skrev:
Tjena! skriver ifrån häktet i thailand, en kompis försökte ta med 10 kg heroin genom tullen men torska å självklart måste jag sitta här å vänta på han.

Jag red hit på en dansk hund, han var snäll.
Jag har 13 fisk huvven i min ficka så jag inte ska bryta ihop, men det går nog ändå. tjarå
In thai, you die...

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
...Har sporthoj.com tagit UD,s plats? coolt. :tummenupp

Gabor

Guest
Alltså,det är inte försöket till smuggling han sitter inne för utan att han glömt bort mutorna till tull, polis, taxichaffisen samt smitningen av att ollat en helig ko utanför hotellet.

Gabor

Guest
McB skrev:
Inte lätt för alla dessa smånassar att hålla reda på alla religioner de föraktar.

om du menar mig så får du nog precisera mer vad du menar om nasse. Annars verkar ju hela tråden full av ironi, eller har du helt fel.?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Gabor skrev:
om du menar mig så får du nog precisera mer vad du menar om nasse. Annars verkar ju hela tråden full av ironi, eller har du helt fel.?

Gabor skrev:
Ok jag erkänner...jag är Rasist, hatar dessa jvla gapande arabjvl som inte tål att bli motsagda utan att dom ska spränga konsulat, ambassader, skjuta de dom inte gillar osv...NÖJD ??

:tummenupp

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Fantasy mode ON
"samma sak hände mig, jag blev kidnappad av ett gäng danska beduiner och iväg släpad och nerslängd i en pilsnergruva :fyllisar ...........och ja här finns oxå ett svenskt tangentbord" :tungan
Fantasy mode OFF

over and out......beam me up scotty

Gabor

Guest
McB skrev:
Ja, du är säkert sådan också.

ok,nivån lagd.
om jag vore nasse klassad, skulle jag inte ha det jobbet jag har...

ofta har dina inlägg varit kul, men ironi har inte alltid varit din starka sida. du fattade inte någon av de du nämner var just sådana...din lille smygkommunist.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Gabor skrev:
ok,nivån lagd.
om jag vore nasse klassad, skulle jag inte ha det jobbet jag har...

Låt mig gissa. Du är inte svensklärare?

Gabor skrev:
ofta har dina inlägg varit kul, men ironi har inte alltid varit din starka sida. du fattade inte någon av de du nämner var just sådana...din lille smygkommunist.

Det är ju inte första gången du har hävt ur dig något idiotiskt om människor från andra kulturer, men om du hävdar att du var ironisk vid alla tillfällen får jag väl tro dig.

Gabor

Guest
McB skrev:
Låt mig gissa. Du är inte svensklärare?

Det är ju inte första gången du har hävt ur dig något idiotiskt om människor från andra kulturer, men om du hävdar att du var ironisk vid alla tillfällen får jag väl tro dig.

Jag tar till baks det där..jag menar alltid allvar med allt jag skriver. jag tycker det är min rätt i ett frittsamhälle att skriva o uttrycka mig som det passar för stunden. jag står för allt som jag sagt hittils, inklusive alla felstavningar som jag inte bryr mig i att rätta.

Så om jag tolkar dig rätt så är du en riktig kommunistjävel som tror sig vara en av de som står över övriga på sh ?? Om jag tolkar dig fel så får du rätta mig, men tråden från början var ju en påhittad grej , precis som mitt inlägg, men den tolkade du ju på ditt sätt.

Vad var det för idiotiskt den här gången om kulturpersoner som du trodde var verkligt....

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln