Uppdaterad info platstillgång 2006-04-28:
LEDIGA PLATSER ENDAST I LÅNGSAM GRUPP
Teorikurs dagen innan kl.16-20 - lediga platser
Vi har nu öppnat bokningen till årets körningar på Kinnekulle Ring, och andra körningen är söndag 4:e juni.
Vi kör 9.00-16.30, och kostnaden är 700:- för en heldag.
Du kan vara nybörjare med nytaget körkort, likaväl som erfaren "banräv". Genom att ha fyra grupper med olika tempon (långsam, mellan, mellansnabb och snabb) kan vi erbjuda en givande bandag för alla deltagare.
Instruktörer finns med ute på banan under hela dagen.
Nytt för i år är att vi inte tillåter oregistrerade eller avställda hojar. Alla hojar skall vara i gatskick, dvs besiktningsbara hos Bilprovningen.
Hur bokar jag mig? Gå in på www.racingworld.se, välj "Anmälan/bokning" i menyn till vänster.
Vi har även öppnat bokningen till teorikursen som ges dagen innan körningen, kl.16-20, kostnad 250:-.
-Ambulans finns på plats.
-Gatukök finns i depån.
-Ljudnivå max 95dB vid förbifartsmätning.
Välkommen med din anmälan!
Stefan Magnusson
Racingworld
Email: stefan@racingworld.se
LEDIGA PLATSER ENDAST I LÅNGSAM GRUPP
Teorikurs dagen innan kl.16-20 - lediga platser
Vi har nu öppnat bokningen till årets körningar på Kinnekulle Ring, och andra körningen är söndag 4:e juni.
Vi kör 9.00-16.30, och kostnaden är 700:- för en heldag.
Du kan vara nybörjare med nytaget körkort, likaväl som erfaren "banräv". Genom att ha fyra grupper med olika tempon (långsam, mellan, mellansnabb och snabb) kan vi erbjuda en givande bandag för alla deltagare.
Instruktörer finns med ute på banan under hela dagen.
Nytt för i år är att vi inte tillåter oregistrerade eller avställda hojar. Alla hojar skall vara i gatskick, dvs besiktningsbara hos Bilprovningen.
Hur bokar jag mig? Gå in på www.racingworld.se, välj "Anmälan/bokning" i menyn till vänster.
Vi har även öppnat bokningen till teorikursen som ges dagen innan körningen, kl.16-20, kostnad 250:-.
-Ambulans finns på plats.
-Gatukök finns i depån.
-Ljudnivå max 95dB vid förbifartsmätning.
Välkommen med din anmälan!
Stefan Magnusson
Racingworld
Email: stefan@racingworld.se
Last edited: