VIP-dag på bana för TRX (och TDM) 1 juli

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Thunder Day: Bandag för TRX850 och TDM lördag 1 juli

Äntligen! :D

Med anledning av att TRX fyller 10 år som modell i Sverige kommer dinosaurierna att dansa igen för en dag!

Lördag 1/7 blir det Thunder Day på Monzta-banan i Älvdalen. Då kör vi en alldeles egen dag bara för TRX- och TDM-ägare.

Gruppindelning sker när dagen är fullbokad och vi ser hur önskemålen ser ut, dock räknar vi med 2 eller 3 grupper. I övrigt gäller samma regler som här: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=110536

Det går bra att anmäla sig till de övriga dagarna också, naturligtvis :hihi

Anmälan till epost info@r2d2.se, ange Namn + nick, F-bolag, hoj + regnr samt önskemål om grupp eller ange erfarenhet av bankörning.

Info om dagen
  • Max 20 deltagare. Mycket plats på banan alltså!
  • Datum för sista anmälan 28/5.
  • Pris 400;-

Last edited:
Nu är jag oxå anmäld "på riktigt" (tror jag iaf) !!

Gött med vädret där Jåke :tummenupp

Hur är det, vågar jag lämna orginalburkarna hemma till förmån för de halvhögljudda Microndämparna ?
Det är ju såååå jobbigt att skrapa bort plastskiten från orginalburkarna. Kanske dags att byta märde på knä(poser)puckarna ??

//Peter

Sammanfattningsvis är det alltså slipon på eller inget knäskrap som gäller ?

Det är ju sköönt att ha knät i backen fast jobbigt efteråt. Ungefär som sex...

//P

Froven skrev:
Hur är det, vågar jag lämna orginalburkarna hemma till förmån för de halvhögljudda Microndämparna ?
F-n vet, enda jag kan säga är att mitt Akra klarade Kinnekulle ifjol med lite "taktisk" gasning.

Om du kör hoj upp blir det ju lite kval, men om du ställer den på släpet är det väl bara att lasta på originalburkarna åxå? Ska försöka få till en mätning av min och Laila's hoj så snart det här vita försvinner, då har vi en referens.

98dB är det iaf som gäller hela helgen och vid upprepade förseelser får man titta på resten av dagen...

Eftersom detta är ett helt unikt arrangemang och nånting hela Mc-Sverige kommer att vara intresserade av :rolleyes: har det tagits fram en speciell t-shirt....

Den går att beställa på info@r2d2.se och finns i storlekar från XXS -XXL och färgen svart.

Priset är strax under 200,- lite beroende på hur många som beställer. Minst 15 beställningar krävs för att den ska gå i tryck. Oavsett kommer jag dock att ta fram några enklare provex... :)

:rofl

Bifogat

• thunderday-invert.gif
    thunderday-invert.gif
    18.1 KB · Visningar: 150
Last edited:
Haha! Frekct.
Har inte bokat mig på banan än... Vet fortfarande inte hur det kommer att se ut till sommaren. Är det något sista datum??

Jåke skrev:
2073169 Eftersom detta är ett helt unikt arrangemang och nånting hela Mc-Sverige kommer att vara intresserade av :rolleyes: har det tagits fram en speciell t-shirt....

Den går att beställa på info@r2d2.se och finns i storlekar från XXS -XXL och färgen svart.

Priset är strax under 200,- lite beroende på hur många som beställer. Minst 15 beställningar krävs för att den ska gå i tryck. Oavsett kommer jag dock att ta fram några enklare provex... :)

:rofl

Anehall skrev:
2076752 Haha! Frekct.
Har inte bokat mig på banan än... Vet fortfarande inte hur det kommer att se ut till sommaren. Är det något sista datum??
Sista anmälan är officiellt 28/5. Men det går ju alltid att höra sig för veckan innan midsommar... ;)

Edit: Det är 6 platser kvar idag 11/4....

Last edited:
Upp lite då.

Nu har jag fixat så det går att beställa t-shirts för den som är intresserad av sånt :rolleyes:

De är svarta med det tryck som visats tidigare i tråden. :yoparty

Priset är 150,- och det går att beställa i förväg eller på plats.

Jåke skrev:
2145081 Upp lite då.

Nu har jag fixat så det går att beställa t-shirts för den som är intresserad av sånt :rolleyes:

De är svarta med det tryck som visats tidigare i tråden. :yoparty

Priset är 150,- och det går att beställa i förväg eller på plats.

Klart, jag vill ha en sådan tröja! :) Storlek? Medium, om de inte är allt för stora...
/ Maja

Upp med denna åxå då :)

4 platser kvar till Thunder Day om det är nån med TRX eller TDM som inte anmält sig ännu :7peta

Jåke, har du platser kvar på söndagen ?

I såfall vill jag boka en.

//Peter

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...