Europa 8/8-?

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
hej,
tar studenten nu till sommaren och ska inte ryka in i lumpen fråns i januari så tänkte sticka iväg ner i europa lite.
den 11-19 augusti är det den första internationella konstflygnings tävlingen i segelflygning (www.msfk.nu min hemma klubb kolla där om ni vill veta vad det är för något :) ) iaf så tänkte jag börja resan med att ta mig ner dit eftersom den ska hållas i tyskland (Bad Frankenhausen, Thüringen-Germany) kan kanske va trist att stanna där alla 8 dagarna så vet inte hur det blir. har iaf tänkt åka runt lite som man känner för de sen o bara ha kul o köra hoj typ.
Hemkommst: när pengarna tar slut eller man känner för att åka hem. har även ev. tänkt försöka ta ströjobb längsvägen för att dryga ut kassan..
kort och gott åker runt den 8 augusti har inga direkta planer utöver de.
har gärna sällskap under resans gång av någon även om bara nån sträcka. tänkt försöka fixa fram nån laptop så man kan kolla om nån finns inärhetern efter hand som man åker. Har tagit ledigt från jobb här hemma 8/8-16/9 vet som sagt inte om jag blir ute så längre tog så pass för att va på säkra sidan.
en sak till kör en gs500e -97 med mellankort dvs. 25kW.

nåt intresse för att åka med hos nån?
(hoppas ni orkat läsa så här långt nu :tungan )

/Hampus


Edit: www.daec.de/se/wettbewerbe/international.htm den understa av tävlingarna e de jag snacka om här kan ni se det kända programmet de kommer flyga.
 
Last edited:

Audiman

jaaadåååå
Gick med
24 Feb 2005
Ort
Malmö
Hoj
Kawa ZX6R Ninja | Såld + Fiddy
Verkar skoj, hoppas du får sällskap av någon!

Själv jubbar man!
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
långt kvar men ändå...UPP...ingen som ska ut under denna tiden? behöver inte va till samma plats till att börja med men ska nån va ute så hojta till så kan man ju ha lite koll om man kör där..
:)
 

Lorge

Fördomsfull
Gick med
5 Aug 2003
Ort
Strömstad
Hoj
...
Låter grymt som fan..

Är också sugen på en roadtrip på mcn, synd bara att man har jobbet.
Vi får se längre fram om man inte hänger på, du kan ju alltid pma när det närmar sej :D
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Zenit skrev:
1998095 långt kvar men ändå...UPP...ingen som ska ut under denna tiden? behöver inte va till samma plats till att börja med men ska nån va ute så hojta till så kan man ju ha lite koll om man kör där..
:)

Ska fara ned till södra spanien någon gång mellan aug och nov dock är tiden då resan ska bli av ännu oklar.
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Mr Helmut skrev:
2194181 Ska fara ned till södra spanien någon gång mellan aug och nov dock är tiden då resan ska bli av ännu oklar.

ok ja hojta till när du vet anledningen att jag åker just då är tävlingen som är första stopp men e de bara nån dag så e de ju roligare o vänta o köra ihop :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top