Mc-mässan 24-26/3 & fest på Engelen

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Efter mässan i Gustavsbergshamn, lördagen den 25/3, är vi 25 st från Bike.se & Sh.com som ska träffas på Engelen kl 20 för att käka, dricka & parta som fan :fyllisar

Har bokat Strix festvåning som är nere bakom dansgolvet.
Vore skitkul om fler från Sh dök upp, så ta Er ner till den delen så ses vi :)

Haka på, det blir skoj :tummenupp /// Ullis

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Men hallå...är det inga människor som ska ut efter mässan, jäkla torrbollar....det trodde man ju inte om Sh:arna :va

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ullis skrev:
Men hallå...är det inga människor som ska ut efter mässan, jäkla torrbollar....det trodde man ju inte om Sh:arna :va
Kommer nog antagligen inte kunna hålla mig borta. :tungan

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
carleson skrev:
Jag och två polare ska på mässan. Va e Engelen för nåt?

Det är ett ställe på söder, inte långt från Slussen....tror jag. Fast, det där vet nog nån Ståkkholmare bättre än mej.

*DanTheMan* skrev:
Men hallå :arsele Engelen av alla ställen ??
Skabbigare klientel får man leta efter..

Tror vi är ganska skabbiga också ju längre kvällen lider, så de passar väl bra då.
Allvarligt, lite tradition är det...tredje året i rad vi bokar & kul som fan har vi också :tummenupp

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Man har det inte roligare än vad man gör det till :yoparty

*DanTheMan* skrev:
Men hallå :arsele Engelen av alla ställen ??
Skabbigare klientel får man leta efter..

Gamla stan om jag minns rätt...

FD Ståkkholmare ;)

Ullis skrev:
Det är ett ställe på söder, inte långt från Slussen....tror jag. Fast, det där vet nog nån Ståkkholmare bättre än mej.

Tror vi är ganska skabbiga också ju längre kvällen lider, så de passar väl bra då.
Allvarligt, lite tradition är det...tredje året i rad vi bokar & kul som fan har vi också :tummenupp

Dr.Bike

Guest
Trinity skrev:
Man har det inte roligare än vad man gör det till :yoparty

Gamla stan om jag minns rätt...

FD Ståkkholmare ;)

Så sant...i Lördax ägde vi stället, och såvitt jag kunde se hade vi skoj trots, ja, allt folk påpekat i DEN tråden.

Framgångsrecept: IN -ÄGA PLEJSET - HA SKETASKÖJ

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Dr.Bike skrev:
Så sant...i Lördax ägde vi stället, och såvitt jag kunde se hade vi skoj trots, ja, allt folk påpekat i DEN tråden.

Framgångsrecept: IN -ÄGA PLEJSET - HA SKETASKÖJ
Armetält,ghettoblaster,nåra backar bira.........skojigt folk=PAAAAAAAAAAARTY

Ullis skrev:

Skönt med ställen där folk inte e så petnoga.Det e ju ändå "skabbet" som får napp först,så jag tillhör gärna den kategorien. :D

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
ktmjacke skrev:
Armetält,ghettoblaster,nåra backar bira.........skojigt folk=PAAAAAAAAAAARTY

Skönt med ställen där folk inte e så petnoga.Det e ju ändå "skabbet" som får napp först,så jag tillhör gärna den kategorien. :D
:fakta Det där var det klokaste du sagt sen du skrev julklappsrim i december Jacke! :tummenupp

Ni håller ju ändå på att planera nästa festa tillfälle i SH Pubs tråden så nu slänger jag in länken till detta här (Flå´t Ullis men jag vet att du gillar mig ändå...) Som man säger, det ska böjas i tid som krokigt ska bli.

Se nu till att börja planera http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=112131

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Visst har Trinity rätt. Gamla stan....konstigt nog kommer jag aldrig ihåg var jag varit, fast jag varit där tre år i rad :va
Och det ligger på vänster sida om man kommer från "Krönet".....så mycket minns jag. :tummenupp

Förresten, dyker du upp tjejen?

Maverick....klart du är "älskad" ändå :pannkyss Vi vill ju alla att den festen ska gå hem med, för kan man få för mycket av bra party :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
kungko skrev:
är den mässan värd å åka 25 mil för eller?

Nä, mässan i år vet jag ju inte hur den är....men den är inte i närheten av "På 2 hjul" mässan....det är solklart.

Vårt party e dock solklart, vi har alltid skoj som fan :rock

Åk upp på fredagen redan & passa på att shoppa lite i stora staden, för att sedan ta mässan & festen på lördag. Det kan man väl kalla att göra två flugor på smällen. :tummenupp

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Tyvärrrrrr, vi har vänner över på middag och tänkte kolla hur grillen funkar :)
Hoppas ni får en riktigt skoj kväll o taré lungt med priten :fyllisar

Kraaaaaaam!

Ullis skrev:
Visst har Trinity rätt. Gamla stan....konstigt nog kommer jag aldrig ihåg var jag varit, fast jag varit där tre år i rad :va
Och det ligger på vänster sida om man kommer från "Krönet".....så mycket minns jag. :tummenupp

Förresten, dyker du upp tjejen?

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
Jag kommer så klart!!
Måste ju börja värma upp inför sommarens fester så man orkar med er partymonster.. :D :fyllisar

men du får nog räkna med att leda mig hem sen.. för denna gång e det din tur å va min hjälpande hand... haha

vi syns på lördag :fyllisar

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Mie skrev:
men du får nog räkna med att leda mig hem sen.. för denna gång e det din tur å va min hjälpande hand... haha

vi syns på lördag :fyllisar

Vadå, menar du att du fått leda mej tidigare :confused:

Ja, inget är ju omöjligt.....man kan ju inte minnas alla små detaljer. Som tex den där "detaljen" när jag tog fel & killen som jag TRODDE mej släpa ut ur tältet i fotknölarna, inte överhuvudtaget bodde på den sidan av campingen :rolleyes:

Kommer du också att dela säng/rum med mej & stopppissladdis??

Last edited:
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...