pucko
Medlem
Jag tog med mig hjälmen och skulle gå till mitt garage.(1km)
Kommer till garaget ser pärlan den glänser så fint, tar på mig hjälmen och startar låter jättefint slängde på ett micron igår inför dagens tur, stod utanför garaget och låste samtidigt som en gående gick förbi och sa, ta det försiktigt bilister är inte kloka.
Nej visst tänkte jag och rullade iväg svängde vänster efter en gata,
kommer ner till en korsning och då stannar ju självklart inte bilen som kommer
från vänster samtidigt har jag nu börjat nita på bromsen missar han precis,
men kan inte hålla upp hojen så den går i backen och förstör backspegel,toppkåpa,sidåkåpa,avgassystem,blinkers,bromshandtag.
Det var ju inte den början på säsongen jag ville ha, så efter skade anmälan var gjord med polis och fordonets ägare var det bara att gå hem. (1km)
har ont i vänster ben, men är ändå tacksam att det blev nåt värre.
var bara tvungen att skriva av mig.
Kommer till garaget ser pärlan den glänser så fint, tar på mig hjälmen och startar låter jättefint slängde på ett micron igår inför dagens tur, stod utanför garaget och låste samtidigt som en gående gick förbi och sa, ta det försiktigt bilister är inte kloka.
Nej visst tänkte jag och rullade iväg svängde vänster efter en gata,
kommer ner till en korsning och då stannar ju självklart inte bilen som kommer
från vänster samtidigt har jag nu börjat nita på bromsen missar han precis,
men kan inte hålla upp hojen så den går i backen och förstör backspegel,toppkåpa,sidåkåpa,avgassystem,blinkers,bromshandtag.
Det var ju inte den början på säsongen jag ville ha, så efter skade anmälan var gjord med polis och fordonets ägare var det bara att gå hem. (1km)
har ont i vänster ben, men är ändå tacksam att det blev nåt värre.
var bara tvungen att skriva av mig.