ja får väl jaga dig lite då....Maffan skrev:2142160Tänkte börja vid stortorget och ta mig ut till K. Sen vidare till brofästet för att sedan avsluta vid torget igen..
Tisdag...
Avgång ca 17:00 om nån e sugen?
Du har inte gått o köpt VV:s gamla häck till hoj?!!??!robbiz skrev:2142561ja får väl jaga dig lite då....
så får du visa dina nya trix du lärt dig
klart måste vara inkörd när ja skall ha denMaffan skrev:2142761Du har inte gått o köpt VV:s gamla häck till hoj?!!??!
LURAD
Ska du inte ha en offroad istället? ( med tanke på förra hojen )robbiz skrev:2143600klart måste vara inkörd när ja skall ha den
Låter godis,, som sagt,, det blir en lugn runda mest för stt snacka skit och låta stadens folk beundra våra mäktiga hojar...Kimmse skrev:2143856är nog oxå med på en liten sväng på tisd hade varit trevligt med... ska försöka dra med mig några folk så vi blir några fler.
Maffan skrev:2143861Låter godis,, som sagt,, det blir en lugn runda mest för stt snacka skit och låta stadens folk beundra våra mäktiga hojar...
Weber_45 skrev:2144835E det fritt för vem som helst att hänga på?
Ja e helt klart sugen
Det låter som om dom behöver höra lite muller också. Om allt klaffar dyker jag också upp men vänta inte på mig, det kan skita sig i sista stund.Maffan skrev:2143861Låter godis,, som sagt,, det blir en lugn runda mest för stt snacka skit och låta stadens folk beundra våra mäktiga hojar...
Maverick_ou812 skrev:2146508Om allt klaffar dyker jag också upp men vänta inte på mig, det kan skita sig i sista stund.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |