Vilken körskola?

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Tjena!
Tänkte bara se vilken körskola ni kört på och kan rekommenderar här i Umeå? Kör på en nu men tappade gnistan och lusten där idag efter ett uttalande jag fick.

-Freddy-

Guest
dsundelin skrev:
2147484 Tjena!
Tänkte bara se vilken körskola ni kört på och kan rekommenderar här i Umeå? Kör på en nu men tappade gnistan och lusten där idag efter ett uttalande jag fick.

Hade Patrik på:
http://www.centralatrafikskolan.se/

Tog även B-kortet med honom på Sven&tages innan dom upphörde.
När det gällde b-kortet tog jag 10lektioner, han ville då att jag skulle ta en 10-15 till men det ville inte jag så jag bokade uppkörning privat och fick lappen.

A-kortet blev väl 10lektioner om jag inte minns fel men dagen innan uppkörning hade jag inte ens sett manöverbanan så det blev ett par-tre timmar där i sträck. Men det var det värt så man fick lappen i vettig tid.

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Tackar för tipsen. Har pratat med Fredrik på Björkstadens trafikskola. Han var väldigt trevlig och schysst. Gav råd och tipsade mig. Tyvärr hade han inte några ledig tider förrän i mitten av juni.

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
dsundelin skrev:
2147695 Tackar för tipsen. Har pratat med Fredrik på Björkstadens trafikskola. Han var väldigt trevlig och schysst. Gav råd och tipsade mig. Tyvärr hade han inte några ledig tider förrän i mitten av juni.
Fredrik på Vindelns trafikskola är bra, dom har körlektioner i umeå dessutom. Finns på haga tror jag.

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
riverrafter skrev:
2148317 Fredrik på Vindelns trafikskola är bra, dom har körlektioner i umeå dessutom. Finns på haga tror jag.

Ja men jag undrar om de inte är han som är på Björkstadens nu? Ringde nämligen Vindeln fick som svar att dom inte hade inte mc i år, fick dock nummret av dom till en fredrik men ringde aldrig...tyvärr! Däremot ringde jag på björkstadens idag och prata med någon gubbe som sa att jag skulle prata med deras mc instruktör, Fredrik. Riktigt trevlig kille som jag ångrar att jag inte ringde till i första hand. :fatta! :huvet

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
ROFFA
på Umeå-Vännäs

one and only...

Nejm

Ny medlem
Gick med
27 May 2005
Hoj
Gsxr 750 -98
Körde också med Roffa, helt klart superbra enligt mig.
Tror dock han ska/har slutat lära mc. På umevännes är det Patrik som kör nu för tiden. Vet ej hur han är

graniskungen

www.umcc.nu
Gick med
9 Jan 2004
Hoj
Rgv250-89 såld,xj600-92såld,fzs600-03inlöst, suzuki gsf 650-09 såld MT-09
Håller med obrut ROLF på umeå vännes var kanon bra och trevlig

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...