TinaTjejen
long time, no see
Jo.. jag tänkte ja skulle lära mig wheela..
Lär väl ta ett jävla tag men när man ändå är ute och kör, så varför inte?
Läst lite om olika sätt i lite olika tidningar och sådant..
Funderar över några saker, som ni flitiga slangare kanske kan ge svar på.
1. Om vi säger att jag tar upp den på 1:an eller på 2:an. Ska man slå av helt på gasen i någon av växlingarna? (1:an till 2:an eller 2:an till 3:an)
2. Vilken växel är lättast/bäst att få upp en rätt effektsvag(strypt till 25kW) hoj på?
3. Är det bästa att bromsa ner hojen eller bara luta sig framåt och låta den "falla" ned?
4.när man ska svänga vänster så stod det i Bike att man ska ha styret åt höger och luta sig åt vänster. Varför ska man ha styret i motsatt riktning mot vart man svänger, måste ju bli tokigt om man dimper ner och vägen går åt vänster och styret åt höger?
5. Nr. till sos är fortfarande 112 väl?
Lär väl ta ett jävla tag men när man ändå är ute och kör, så varför inte?
Läst lite om olika sätt i lite olika tidningar och sådant..
Funderar över några saker, som ni flitiga slangare kanske kan ge svar på.
1. Om vi säger att jag tar upp den på 1:an eller på 2:an. Ska man slå av helt på gasen i någon av växlingarna? (1:an till 2:an eller 2:an till 3:an)
2. Vilken växel är lättast/bäst att få upp en rätt effektsvag(strypt till 25kW) hoj på?
3. Är det bästa att bromsa ner hojen eller bara luta sig framåt och låta den "falla" ned?
4.när man ska svänga vänster så stod det i Bike att man ska ha styret åt höger och luta sig åt vänster. Varför ska man ha styret i motsatt riktning mot vart man svänger, måste ju bli tokigt om man dimper ner och vägen går åt vänster och styret åt höger?
5. Nr. till sos är fortfarande 112 väl?