?? varför köra med dubbla skinnställ??hajtand skrev:2190425Hur många utav er kör med dubbla skinnställ? Har just köpt mitt andra. st46 och st54. Tycker det känns stelt, speciellt med ryggskyddet på.
Funderar på sprätta bort puckeln på det inre skinnstället
IceY skrev:2190430är det inte jobbigt att köra med båda? måste bli tajt som fan att klämma på sig ett till.
Varför ska du ha två förresten? bättre skydd?
hajtand skrev:2190437Just bättre skydd! ska ner å köra på bana i helgen, hört att det är ett krav på vissa banor. Läste på nåt forum att proffsen också gör det.
ChrilleR1 skrev:2190443Jo Rossi och grabbarna kör nog med dubbla ställ smidigt och bra
hajtand skrev:2190445Kör du också dubbelt?
Ymmot skrev:2190457Närå, inte behöver du ta bort puckeln på det inre stället. Jag kör med tre ställ å det enda problemet var att få tag i det yttersta stället, fick specialbeställa det för mucho manny men fan va skönt det sitter. Svettas knappt alls med det stället på. Däremot tycker jag att hjälm nummer tre kanske e något overkill, hur gör du?
Hur många stövlar har du på?Jag har 5st,3 vänster 2 höger+ fingerborgar på alla fingrar.LOCO MATTI.hajtand skrev:2190425Hur många utav er kör med dubbla skinnställ? Har just köpt mitt andra. st46 och st54. Tycker det känns stelt, speciellt med ryggskyddet på.
Funderar på sprätta bort puckeln på det inre skinnstället
rBy skrev:2190464Visste du inte att man inte behöver hjälm om man har dubbla skinnställ?!
Åhh kan inget om rejsing där 2xskinnställ är krav?
ChrilleR1 skrev:2190470Det funkar även bra med shorts om man rullar in sig i silvertejp...
Har du boxhanskar när du pillar i näsan?LOCO MATTI.Almer skrev:2190469Kan vara jag som e trög MEN kör folk med dubbla skinnställ?
Aldrig någonsin hörrt något likande....
rBy skrev:2190478Eller vaselin, men då är dock hjälm med reklam på ett måste har jag för mig
hajtand skrev:2190488vasselin! kan du behöva om du är här inne å raggar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |