Polisen har hittat våra hojar

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Fick ett glädjande amtal från polisen som meddelade att man hade funnit min och robbans hoj lastade i en stulen skåpbuss.man har dock inte gripit någon person. Jag frågade om jag hade rätt att åfnamn på eventuella gripande och som svar fick jag JA. Detta innebär att så fort jag får namn så kommer det omedelbart ut på denna eminenta sida!! och sen får vederbörande ett personligt möte med 5 män i lustiga hattar......

risken är att vederbörande får äta med sugrör under lång tid framöver :fyllisar

Matthe

En bra påg
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda Lead 110 -09, sponsor R1:a i fighter utförande samt delägare i Team Golden Boy Racings vinnarmoppe!
Von Vettet skrev:
2222879 Fick ett glädjande amtal från polisen som meddelade att man hade funnit min och robbans hoj lastade i en stulen skåpbuss.man har dock inte gripit någon person. Jag frågade om jag hade rätt att åfnamn på eventuella gripande och som svar fick jag JA. Detta innebär att så fort jag får namn så kommer det omedelbart ut på denna eminenta sida!! och sen får vederbörande ett personligt möte med 5 män i lustiga hattar......

Fan va skönt! Fick ni veta om något var gjort med hojarna? Får ni hojarna direkt eller ska det först genom vår fina svenska byråkrati?

GSXR Junior

RadicalRider
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
GSXR1000
Von Vettet skrev:
2222879 Fick ett glädjande amtal från polisen som meddelade att man hade funnit min och robbans hoj lastade i en stulen skåpbuss.man har dock inte gripit någon person. Jag frågade om jag hade rätt att åfnamn på eventuella gripande och som svar fick jag JA. Detta innebär att så fort jag får namn så kommer det omedelbart ut på denna eminenta sida!! och sen får vederbörande ett personligt möte med 5 män i lustiga hattar......

Underbart!

Några skador på maskinen (det genererar några extraslag på vederbörande)? :smasha

ilstallione

Be happy!
Gick med
11 Mar 2006
Hoj
GSXR 750 1996
Von Vettet skrev:

Grattis! Hoppas att hojarna är ostartade och i fint skick.
Var hittade de bilen?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Skönt att ni fick tillbaks hojarna, nu kommer du att för evigt uppskatta vår fina svenska poliskår, det ryktas att du kommer att servera munkar till hela piketstyrkan denna helg.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Tjusigt VV!
Häng (ut) dom till allmän bespottning sen.....

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Öhhhhh vad du än gör så gör det i tankarna även om dom förtjänar tortyr i ett år och ett nackskott så vet du väl att dom enda som svenska lagar skyddar är brottslingar.

Men det är klart visst var ni o drack kaffe hos Degis i bondhåla, absolut :banana

Solid snake

Guest
Fint att det gick så fort att hitta hojen, hoppas på så lite skador som möjligt!

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Fy Fan Vad Kul!

Blir glad ut av läsa detta! grattis VV! ni får vi se dig i sommar ändå!

:banana :banana

De skyldiga lever farligt nu.....

//Cel

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Härligt...innebär detta att du inte skall låna min hoj den 16:e? Då jag varit så trevlig att erbjuda dig min hoj, tycker jag faktiskt att vi skall byta på fredag....:D

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Zilversurfer skrev:
2223063 Härligt...innebär detta att du inte skall låna min hoj den 16:e? Då jag varit så trevlig att erbjuda dig min hoj, tycker jag faktiskt att vi skall byta på fredag....:D

Lånar du ut din hoj sådär hur som helst...? :drool

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
fan va gött. håller tummarna för de är hela och ni bara kan få tillbaka de med en gång

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
fick iofs höra first hand men kanon att de fick tag i asen. Ta bilder på dem och lägg ut ....

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0