Bilder: Rörken 2006-06-12

sandstream

Guest
Ett gäng bilder från gårdagens svettiga körning på Rörken (det var larvigt varmt).
Bildern är okej att använda för privat bruk, annars får ni höra av er via PM till mig.

Här finns alla bilder: Rörken 2006-06-12


IMG_6107.jpg


IMG_6134.jpg


IMG_6155.jpg


IMG_6165.jpg


IMG_6180.jpg


IMG_6230.jpg


IMG_6260.jpg
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Fina bilder som vanligt, kul att man själv fastnade på bild :) Ja det var rätt så svettigt igår men jävligt kul också, ska försöka komma upp på måndag igen, tar med mig kameran då så kanske du kan få lite bilder på dig själv.
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Härliga bilder som vanligt... du börjar få upp snitsen på fotandet :tummenupp

Jag kan bara hålla med dig ang. värmen... jag vet inte när jag hällde i mig en liter vatten rakt av utan några bekymmer, helt sjukt men kul va det iaf :)

Eftersom jag är en nyfiken prick så bara måste jag ju fråga om tjejen på den gula SV:n med magkåpan... G´damn, vilken tjej :kär :rodnar Who´s that?

//Mr.D som är mör i kroppen idag.
 

Dr.Bike

Guest
Fina bilder Sandstream! (som alltid) Du fångar farten med rörelseoskärpa runt objektet! Snyggt!
 

sandstream

Guest
Dr.Bike skrev:
2232781 Fina bilder Sandstream! (som alltid) Du fångar farten med rörelseoskärpa runt objektet! Snyggt!
En gör så gott en kan! :)

Tänkte jag skulle vara lite konstnärlig i går och vinkla kameran men tycker personligen att vinkeln vart lite väl stor på en del bilder, så där lite lagom lutning funkade bättre.

Om någon undrar över bilderna där man ser en buske som suddig förgrund så var det också ett försök till kreativt fotograferande.

Körde ISO 200 på första bilderna och ändrade sedan till 100 vilket gjorde att bilderna på de skuggiga delarna av banan vart lite för mörka för min smak.
Börjar bli mycket inställningar att hålla reda på nu :tungan
 

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Underbara bilder! Kanske för att man är en linslus och fastnade på flera bilder men du är ju en kanonfotograf!
 

sandstream

Guest
Janne F skrev:
2232993 Underbara bilder! Kanske för att man är en linslus och fastnade på flera bilder men du är ju en kanonfotograf!
Så där säger du bara för att jag ska ta fler bilder på dig nästa gång :D
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
det var några till som fotade, bl a denna kille
IMG_6110.jpg
Är detta någon som brukar hänga här också och kommer det några bilder från dig också i så fall? :D
 

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Ort
Uppsala Salabackar
Hoj
Honda Africa Twin -93
Maciej EVO VI skrev:
2233283 det var några till som fotade, bl a denna kille
Är detta någon som brukar hänga här också och kommer det några bilder från dig också i så fall? :D

Jovars, blev några bilder från mig med.. orkade dock inte engegera mig så mycket i olika vinklar och så i värmen :rolleyes:

håll till godo!
 

Patlar

Utan GSXR, med stånka
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala +2,5mil
Hoj
Yamaha YZF 426 -00, GSXR750-85, GSXR1100-92(Sålda)
Jag funderade igår varför du inte var ute och körde mer än första passet, men efter att ha sett alla dina kanonbilder så förstår jag vad du hade för dig
 

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Ort
stadens namn
Hoj
?
sandstream skrev:
2232972 Om någon undrar över bilderna där man ser en buske som suddig förgrund så var det också ett försök till kreativt fotograferande.

Säg som det är. Du övar på att krypa omkring i buskarna och fotografera i smyg. :7peta :D
 

frikie

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Buell 1125R, tidigare Suzuki sv 650s, Suzuki RG 125 - 87
härligt, men var är bilder på mig?? =)

Hej, härligt med alla bilder... Sandstream grymt som vanligt (tror jag pratade med dig om att fota mig då jag äntligen fick göra min premiär efter att väntat på väst tills 20:20. Men att du blev tvungen att vara flaggvakt på det passet.

Jag såg dock ett par blixtar så jag hoppas att ngn vänlig själ lyckas få upp en bild på mig (Gul Suzuki SV 650S, utan underkåpa, svart-orange hjälm)

Mvh Daniel
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Fina bilder!

Synd att jag tapetserade hela kvällen... får småputtra nästa måndag istället!

Tur jag inte kör i din grupp, så man hamnar på bild :tummenupp
 

sandstream

Guest
Joe Schmoe skrev:
2233772 Säg som det är. Du övar på att krypa omkring i buskarna och fotografera i smyg. :7peta :D
Fan också, trodde ingen skulle komma på mig :huvet
Brukar smygfota tjejerna när de kränger av och på sig skinnställen :tuttar
 

Guson

Medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Uppsala
Hoj
CB1100F
TwinSucker skrev:
2232767 Härliga bilder som vanligt... du börjar få upp snitsen på fotandet :tummenupp

Jag kan bara hålla med dig ang. värmen... jag vet inte när jag hällde i mig en liter vatten rakt av utan några bekymmer, helt sjukt men kul va det iaf :)

Eftersom jag är en nyfiken prick så bara måste jag ju fråga om tjejen på den gula SV:n med magkåpan... G´damn, vilken tjej :kär :rodnar Who´s that?

//Mr.D som är mör i kroppen idag.

Den som söker skall finna:
Gula faran
Notera kravet på seriösa fotografer. Om tonvikten ligger på seriösa är det kanske inte många här som platsar... :hihi

Guson
 

sandstream

Guest
Pantera skrev:
2234337 Den som söker skall finna:
Gula faran
Notera kravet på seriösa fotografer. Om tonvikten ligger på seriösa är det kanske inte många här som platsar... :hihi
Det var som f*n, hon grenslade min hoj förra veckan :)
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
TwinSucker skrev:
2232767 Härliga bilder som vanligt... du börjar få upp snitsen på fotandet :tummenupp

Jag kan bara hålla med dig ang. värmen... jag vet inte när jag hällde i mig en liter vatten rakt av utan några bekymmer, helt sjukt men kul va det iaf :)

Eftersom jag är en nyfiken prick så bara måste jag ju fråga om tjejen på den gula SV:n med magkåpan... G´damn, vilken tjej :kär :rodnar Who´s that?

//Mr.D som är mör i kroppen idag.
Vadå?
De va väl bara en Gul SV där å den kördes av en kille.
Väl?


:D

Närå.
De e Livsan här på sporthoj.com.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top