Sticker nordväst

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ville bara meddela att jag har fått jobbet i norge, jag flyger till hammerfest på ons eftermiddag

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
cool
GRATTIS :tummenupp

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Grattis till jobbet! :tummenupp :)
Men du vet att du måste åka söderut för att komma till Sibirien därifrån va? :gnissla

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Tjaaa nu är jag i norge, 3000 arbetar finns här och och en sanslös natur, är trött som fan, och ska sova, lägger upp bilder i den här tråden när jag plåtat lite, priserna är äckliga för det är så helvetes dyrt.

ha de så länge

termo

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
TERMINATOR skrev:
2269046 Tjaaa nu är jag i norge, 3000 arbetar finns här och och en sanslös natur, är trött som fan, och ska sova, lägger upp bilder i den här tråden när jag plåtat lite, priserna är äckliga för det är så helvetes dyrt.

ha de så länge

termo

Tja!

Dyrt som faaan är det! Köp med en massa burkar ravioli här och lev på det. :tummenupp
Träffade din blivande fru på krogen igår. Det var trevligt.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Tengil skrev:
2270791 Tja!

Dyrt som faaan är det! Köp med en massa burkar ravioli här och lev på det. :tummenupp
Träffade din blivande fru på krogen igår. Det var trevligt.

Nejda, vi har mat gratis så det är lugnt, jaha träffade du henne, va hon kanon?? passar på att roa sig när man inte är hemma :fyllisar

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
TERMINATOR skrev:
2274641 Nejda, vi har mat gratis så det är lugnt, jaha träffade du henne, va hon kanon?? passar på att roa sig när man inte är hemma :fyllisar

Nej hon va lungn och fin. Var nog sämre med mig...
Hon sa det att det är bäst du tjänar mycket pengar nu för hon spendear mycket nu när hon är lös och inte har nån husse hemma. (nått sånt var det) :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Tengil skrev:
2276052 Nej hon va lungn och fin. Var nog sämre med mig...
Hon sa det att det är bäst du tjänar mycket pengar nu för hon spendear mycket nu när hon är lös och inte har nån husse hemma. (nått sånt var det) :D

önsketänkande jag ska köpa en lcd i höst har jag tänkt mej om jag nu blir kvar. vi har lite trassel här uppe men det löser sig säkert på måndag.

Zandrah

Guest
Brorsan är arbetslös elektriker, han sa förut när jag sa att du jobbade i Norge: "be hans chef ringa mig" hehe
Nä men allvarligt, finns det fler anställningsmöjligheter, eller någon man kan kontakta?
Hoppas allt e bra! :tummenupp
/Zandrah

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Zandrah skrev:
2276895 Brorsan är arbetslös elektriker, han sa förut när jag sa att du jobbade i Norge: "be hans chef ringa mig" hehe
Nä men allvarligt, finns det fler anställningsmöjligheter, eller någon man kan kontakta?
Hoppas allt e bra! :tummenupp
/Zandrah

bara att han ringer aker electric i oslo och säger att han vill jobba på lange orm

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
efter massor med problem med norska faket, missförstånd mellan våran arb givare och kunden i norge så kommer jag och några till från skolan att lämna norge redan i morgon. flyger direkt till sthlm och sen hem till örebro, har jag tur få vi komma tillbaka till skolan redan nu och inte i jan som tidigare va avtalat :(

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Pissigt :-(
bara pissigt :näsblod

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...