Håller Lunarstorm på att sjunka och alla är på väg hit?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Trenden på sistone är att användare som CressenntCOMPACTrules, och SpiceGirl15 kommer till SH och bosätter sig i offtopic.

Här finns härlig uppmärksamhet och ryktet verkar sprida sig som en löpeld.
Sjunker Lunarstorm eller beror det på en kombination av sommarlov och att uppmärksamheten på Lunarstorm är för svår att få?

35 åriga gubbar :D behöver nu inte hänga på Lunarstorm för att hitta teens. Praktiskt men är SH på rätt väg?
dohhomer.gif

Vet vilka svaren blir då frågan ställs i offtopic

Swedie dags att lägga in en ratio funktion som kräver ett inlägg i Allmänna forumen för att göra fem i Överflödiga Diskussioner. Bara för att sålla bort lite.
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag använde inte allmäna så mycket.. knappt något.. så du e de väl dags o tacka för sig.. :rolleyes:
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Å guuu va gnälliga ni va här då. Tycker ni nivvån chunker ba fö att vi vet vilken mobbe som är hetast och fö att vi kan kläa oss o sånt, lixom?

*Kjamiz på err*

/Lisa_78cm_D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Exakt vilka användare är det som upprör då?
Mycket hysch-hysch här.
Jag tycker den där Jonatan är roten till allt det nu onda.
 

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Landet
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Det ar val naturligt, Brudar tycker om killar pa mc. :yoparty



HE he


Kom till Farbror Kajan flickor....................
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Både katten och den heta gröten är här, ska vi gå runt ett tag? Helst hand i hand dårå.
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
who cares.. jag har slutat använda offtopic helt (ja jag vet vars jag postar nu).

återkommer eventuellt när jag blivit gubbe eller lyckats strula till det med tjejen. :näsblod
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Zee skrev:
2299200 Å guuu va gnälliga ni va här då. Tycker ni nivvån chunker ba fö att vi vet vilken mobbe som är hetast och fö att vi kan kläa oss o sånt, lixom?

*Kjamiz på err*

/Lisa_78cm_D

Hehehe, he´s back... :hihi

:tummenupp
 

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Både fjortisinvasionen och den hallondoftande odören som sprider sig över OT gör att det är svårt att känna igen sig, svårt att säg vad det beror på, kanske är det ett steg i en positiv utveckling av forumet, kanske inte.

Så Mackan har du gått färdigt runt gröten och kommit på vad som är problemet?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
supernaut skrev:
2299513

Så Mackan har du gått färdigt runt gröten och kommit på vad som är problemet?

Förutom det jag redan skrev i inlägg #5 menar du?
Ja visst, t.ex:
Hur kan en moderator sitta och skriva att han vet att någon Iron_fnask är en flaim, och tråden ligger kvar?

Vissa saker är dock som de alltid varit, Chris Ash skapade en tråd om någon gammal usel musiker igår exempelvis. :banana
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
WestW skrev:
2299082 Trenden på sistone är att användare som CressenntCOMPACTrules, och SpiceGirl15 kommer till SH och bosätter sig i offtopic.
Jepp, lika söker lika. De känner snabbt samhörighet med de vanliga spammarna/chattarna här - dussinet eller så, de som saknar MC-intresse.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Stäng trådarna, plocka bort dom helt, mig kvittar det.

Trådar som startas för att hypa en film där någon bimbo åker hoj i dåliga skyddskläder, med en förare som sedan krachar, där ingen film ändå kommer fram, dom trådarna kan gott stängas.

Trådarna där det frågas efter raggningstips på en enskild medlem på SH utav bimbos med imaginära motorcyklar kan också stängas.

Trådarna som urartar till en chat mellan två personer som det pirrar i bär och baguette på kan stängas.

Visst är jag för öseriösa diskutioner i OT delen, men ser jag en tjej som har skrivit något vill jag veta att tjejen ifråga har ett seriöst motorcykelintresse, och inte bara intresse för motorcyklister/att få stock...
 

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Nära den billiga ölen!
Hoj
R6 -01
GuW skrev:
2299732 Stäng trådarna, plocka bort dom helt, mig kvittar det.

Trådar som startas för att hypa en film där någon bimbo åker hoj i dåliga skyddskläder, med en förare som sedan krachar, där ingen film ändå kommer fram, dom trådarna kan gott stängas.

Trådarna där det frågas efter raggningstips på en enskild medlem på SH utav bimbos med imaginära motorcyklar kan också stängas.

Trådarna som urartar till en chat mellan två personer som det pirrar i bär och baguette på kan stängas.

Visst är jag för öseriösa diskutioner i OT delen, men ser jag en tjej som har skrivit något vill jag veta att tjejen ifråga har ett seriöst motorcykelintresse, och inte bara intresse för motorcyklister/att få stock...


Hahaha :rofl :rofl

Jag tror jag vet vem/vilka som det syftas på. :rolleyes:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top