Hedra Dr F.o.D & DannY med tyst minut

Maalm

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
suzuki gsxr, suzuki rf, minimoto
För ganska exakt tre veckor sedan förolyckades två sporthojare, först DannY den 21/6 och sedan Dr F.o.D den 22/6.

De lämmnade världen dagarna efter varandra och kommer också finna sin vila dagarna efter varandra.

Igår 13:e juli så fick DannY sin slutliga vila och idag den 14:e juli så är det Dr F.o.D's tur.

Var med och hedra deras minnen med en tyst minut idag kl. 13.00, så stanna era hojjar och vrid om nyckeln samt skänk en tanke på alla sporthojåkare som tyvärr lämmnat vår jord.

För er som vill och orkar så får ni gärna komma förbi Jämjö kyrka idag kl. 13.00 för att skänka/delta en tanke vid Dr F.o.D's begravning.//lillebrorsan

Last edited:

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
Maalm skrev:
2304221 För ganska exakt tre veckor sedan förolyckades två sporthojare, först DannY den 21/6 och sedan Dr F.o.D den 22/6.

De lämmnade världen dagarna efter varandra och kommer också finna sin vila dagarna efter varandra.

Igår 13:e juli så fick DannY sin slutliga vila och idag den 14:e juli så är det Dr F.o.D's tur.

Var med och hedra deras minnen med en tyst minut idag kl. 13.00, så stanna era hojjar och vrid om nyckeln samt skänk en tanke på alla sporthojåkare som tyvärr lämmnat vår jord.

För er som vill och orkar så får ni gärna komma förbi Jämjö kyrka idag kl. 13.00 för att skänka en tanke vid Dr F.o.D's begravning.//lillebrorsan
Beklagar och skänker en tanke till nära och kära.
Fin gest , som jag gärna deltar i.

Mvh Martin

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Om jag är hemma tills dess så kommer jag ner till byn vid 1300.
Tyst minut blir det oavsett.

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Jag är på...fast har ingen hoj...Men håller jätte gärna en tyst minut :gråta :gråta

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Starkt av dig att fortsätta skriva så pass som du gör Maalm.

Går ju inte att sätta sig in i att förlora sin bror, dock så stod DannY mig/familjen väldigt nära. Och detta har inte varit 3 roliga veckor.

Hoppas du mår bättre...

Skickar en tanke till annhöriga.

valkyria85

Guest
sov gott grabbar!
vilken tur att ni har varandra.
vila i frid!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...