Smögen - Solvikscamping 2/9

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Carro & jag tycker att det var sköj när vi var så många som träffades i söndags. Tyvärr hade vi inte så mkt tid att lära känna varandra på då vi mestadels satt på hojarna..

Detta vill vi ändra på, så nu är det dags att umgås & lära känna varandra innan säsongen är slut!
När, var, hur? Lördagen den 2/9 på Solviks Camping & Stugby.

Det finns många goa vägar kring smögen så vi tar givetvis med oss bågarna och kanske delar upp oss i mindre grupper utefter nivån vi kör på och tar några goa svängar i trakterna! Eller allesammans igen, varför inte?

Sen super vi oss fulla som fan & raggar på varandra, kanske utbudet är lite tamt men vafan! Först till kvarn gäller :D

Det gäller att vi ligger i med att bestämam oss om vi vill eller ej då det tydligen var fullbokat redan helgen innan. Vi tänkte att vi bokar 10st bäddar i förväg om intresset finns, sen får folk ringa och boka själva!
..Passar inte datumet så bra med er så ändrar vi självklart! Annars får det bli en date mig o carro emellan, Tjena carro :hihi

Nä men innan säsongen är slut för i år? Va säger ni?

1. C@rro
2. Fabbe
3.

C@rro skrev:
Nu har vi bestamt (jag och muggen) att det blir http://www.solvikscamping.se/sindex.htm den 2/9 så bara att anmäla intresse

Last edited:

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Känns ju lite sådär att ställa hojarna på andra sidan färjelägret över natten, för över med dom kommer ni inte, eller iaf inte billigt såvitt jag vet:va

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Kvist skrev:
2368735 Känns ju lite sådär att ställa hojarna på andra sidan färjelägret över natten, för över med dom kommer ni inte, eller iaf inte billigt såvitt jag vet:va

Allmänna betämmelser

7. Larvburna fordon, bussar, motorcyklar samt moped klass 1 får endast trafikera Marstrandsön efter särskilt tillstånd av tekniska kontoret. Ansök på blankett 80-01, handläggningstid 2 arbetsdagar. Tillståndsavgift för motorcyklar och moped klass 1 är 1000 kronor/år.

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Ingen som har några andra alternativ man kan övernatta på? Kanske fars hatt?

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Muggen skrev:
2369103 Ingen som har några andra alternativ man kan övernatta på? Kanske fars hatt?

Jösses, det är ju svårt det här. Är lite hemmablind. Ja, var kan man tänkas sova övewr på hemmaplan haha?

Johan_Wi

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
Kawa ZRX 1100 och "Kinamoto"
Det finns ju ett vandrarhem vid fästningen i Kungälv!
Brukar vara ganska populärt bland hojfolk att stanna till där...

Johan_Wi

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
Kawa ZRX 1100 och "Kinamoto"
Muggen skrev:
2370143 Fars hatt :tomten

Nja, nu var det ju inte Fars Hatt jag tänkte på...
Om du kommer från Göteborgshållet och kör in till fästningen så har du det på vänster sida precis innan kiosken vid fästningen. Dom har camping vid älven också.

:tomten kan du vara själv :D

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Johan_Wi skrev:
2371072 Nja, nu var det ju inte Fars Hatt jag tänkte på...
Om du kommer från Göteborgshållet och kör in till fästningen så har du det på vänster sida precis innan kiosken vid fästningen. Dom har camping vid älven också.

:tomten kan du vara själv :D

Yepp det är St. Sigurds..

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Måste väl finnas nån kursgård eller nån stor stuga men kan hyra?
Hmmm skall sätta mig och söka lite finns ju en camping på marstrand på fastlandet annars .... eller camping på skara sommarland :)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
C@rro skrev:
2375116 Måste väl finnas nån kursgård eller nån stor stuga men kan hyra?
Hmmm skall sätta mig och söka lite finns ju en camping på marstrand på fastlandet annars .... eller camping på skara sommarland :)

Kan jag låna en Cykel av dej isof :) skara blir lite långt att ta Race hojen :tomten

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...