Kvaliteten på 125aforumet ökar!!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Tidigare har nya, ovetande medlemmar mötts av taskiga kommentarer från folk som bara skriver för att djävlas- men det tycks i princip vara borta nu! Kul! :)
/Anton

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Ljunghusen skrev:
2390339 Tidigare har nya, ovetande medlemmar mötts av taskiga kommentarer från folk som bara skriver för att djävlas- men det tycks i princip vara borta nu! Kul! :)
/Anton
Hurra :banana :hihi Även små finniga tonåringar mognar :rolleyes:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Ljunghusen skrev:
2390339 Tidigare har nya, ovetande medlemmar mötts av taskiga kommentarer från folk som bara skriver för att djävlas- men det tycks i princip vara borta nu! Kul! :)
/Anton
vi gamla i gamet försöker hålla en hög nivå och bättra på 125cc delens rykte. har märkt att oftast så är det de nyaste som klagar på andra nya :va

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ja jag försöker höja nivån på forumet genom att vara mindre här. :)

Nej men jag håller med bemötandet av nya är trevligare nu. Även om man saknar solids sylvassa komentarer.

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
Ljunghusen skrev:
/Anton

bara för att du raderar alla taskiga inlägg :(

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Ljunghusen skrev:
/Anton

Det är så till viss del numera också. Dock så rättar dom in sig i ledet ganska snabbt.

Undra varför :cdevil :D

byskebon

norrlänning
Gick med
15 Aug 2006
Hoj
2010 Triumph Street Triple
Jo!!! var inne på bikes forum och kollade.....ALDRIG mer kan jag säga, stod fan inte en vettig sak!!

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Kanske blir andra bullar nu, det pratar mkt om lämp och körkort så de kommer många nya ungar. Bäst o ge dem lite pisk så de också kan lära sig vara snälla.

(Haha alla håller käften pga min bild)

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Pr0bz skrev:
2391104 Kanske blir andra bullar nu, det pratar mkt om lämp och körkort så de kommer många nya ungar. Bäst o ge dem lite pisk så de också kan lära sig vara snälla.

Det är din bild som skrämmer dem.

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
Pr0bz skrev:
2391104 Kanske blir andra bullar nu, det pratar mkt om lämp och körkort så de kommer många nya ungar. Bäst o ge dem lite pisk så de också kan lära sig vara snälla.

Det är din hjälm som skrämmer dem, de tror att du har full access till AGA och om du blir arg kan du sno flytande kväve och hälla i käften på dem, och lite syrgas och vätgas o smälla sönder deras hörsel, och sen hälla ut lite flytande syre över dem och tända eld så deras skinn brinner bort...

Jag tror inte det är din bild :rolleyes:

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
-Rosen- skrev:
2390367 vi gamla i gamet försöker hålla en hög nivå och bättra på 125cc delens rykte. har märkt att oftast så är det de nyaste som klagar på andra nya :va

Tror jag vet svaret... Många av de nya medlemmarna har varit medlemmar på ett moppeforum där det ha mkt strängare regler; typ nästan halshuggning för OT eller dubbelpost osv. Därför vill de klaga på de andra hära när det inte är samma diktatur hära! :pannkyss

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
crossniklas skrev:
2391600 Tror jag vet svaret... Många av de nya medlemmarna har varit medlemmar på ett moppeforum där det ha mkt strängare regler; typ nästan halshuggning för OT eller dubbelpost osv. Därför vill de klaga på de andra hära när det inte är samma diktatur hära! :pannkyss
ah okej :) tur att vi är mogna nog att kunna relaxa lite iaf :)

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Eller också är det att de nya medlemmarna har ett visst motorintresse vilket gör att nivån ökar mycket. Det finns ju faktiskt killar och tjejer med motorintresse som kör moped och när det blir dags att skaffa större fordon så är ju sporthoj lätt att hitta till. Sen finns det ju stolpskott som tycker att trimmad vespa med dammsugarljud är något av det häftigase som finns.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Bärgren skrev:
2391624 Eller också är det att de nya medlemmarna har ett visst motorintresse vilket gör att nivån ökar mycket. Det finns ju faktiskt killar och tjejer med motorintresse som kör moped och när det blir dags att skaffa större fordon så är ju sporthoj lätt att hitta till. Sen finns det ju stolpskott som tycker att trimmad vespa med dammsugarljud är något av det häftigase som finns.

HAHAHA :rofl

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
haha. det ligger nog något i det dära. han har hållit låg profil ett tag.

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Ljunghusen skrev:
2645245 Fortfarande asbra :banana

måste va för solid snake är borta :D
både ja och nej..

senste veckorna har det varit vääldigt många trådar om trimmning för just sin genen mc, och vad som händer om man blir tagen med trimm osv.

men ja, det är inte lika mycket klanka ner på folks tämning..för det mesta..
men dem(han) som får det, förtjänar det riktigt hårt..

Loy skrev:
2645274 Det är ju bara för du inte skriver här så mkt längre :7peta
eller hur..det är lite skummt, ingen moderator syns till, men det är ändå hyffsad klass..:)

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...