Min bäste vän är tillsammans med en riktig ragata. De har varit tillsammans i fem år, men han har inte älskat henne de senaste tre. Grejen är att han inte vågar göra slut. Han är en enormt blödig person som är rädd för den uppståndelse det skulle bli. I somras friade hon och han sade JA! "Om jag hade sagt nej hade hon tolkat det som att jag inte älskar henne", var hans förklaring. Nu har han värsta ångesten, inbjudningskorten är utskickade och det är inte långt kvar nu.
Kan någon för guds skull ge mig ett råd hur jag kan hjälpa honom ur knipan!
Jag försökte genom att gå direkt till henne och säga som det är. Men som den subba hon är gav hon mig en örfil och kallade mig lögnare (behöver jag tillägga att hon och jag inte är som ler och långhalm idag?).
Jag och en polare funderar allvarligt på att söva killen dagen före bröloppet och dra iväg, men det känns samtidigt en aning drastiskt. Det måste finnas något enklare sätt.
Kan någon för guds skull ge mig ett råd hur jag kan hjälpa honom ur knipan!
Jag försökte genom att gå direkt till henne och säga som det är. Men som den subba hon är gav hon mig en örfil och kallade mig lögnare (behöver jag tillägga att hon och jag inte är som ler och långhalm idag?).
Jag och en polare funderar allvarligt på att söva killen dagen före bröloppet och dra iväg, men det känns samtidigt en aning drastiskt. Det måste finnas något enklare sätt.