Känner mig helt rådvill & om det inte hade varit för att jag är rätt pank för tillfället så hade jag bara bytt körskola. Har varit inskriven på en körskola i Gbg i över 2 års tid nu...
Möjligt att jag kör som en jävla kratta, men jag behöver
1) En motiverad lärare som tar tag i mig
2) Klara besked
3) Mer än typ (efter en satans massa tjat & gnat) 80 min /v
4) En uppkörningstid
För över 3 v. sen nu så lovade han mig en uppkörningstid...Sista gångerna jag var där & körde sög totalt. Kände mig helt omotiverad & det suger att man måste tjata om allt, då läraren står ett antal meter bort & bara pratar i mobil...
Sa ifrån på skarpen (& tog faktiskt med mig ett stycke lagom jobbig pälsboll, bara så att han ska vilja bli av med mig asap) för en snart 3 v. sen & blev då lovad ett samtal ang uppkörningstid samt nu tid för körlektion.
Ingenting hände & han har sen dess varit omöjlig att få tag på (& jo, jag har som lämnat närmare 20 meddelande på deras svarare nu...).
Vad gör jag??
Har en tid på http://www.mckorkort.se/ nu på onsdag, men har eg inte råd. Jag har inte en chans att få ngt kort i år om jag åtminstone inte får tillbaks de pengar jag har innestående på min gamla skola. Köpte nyligen ett 10-pkt lektioner för att ha till uppkörning, lån av hoj etc...
Just nu känns det som om det inte är meningen att jag ska ha ngt kort & jag är så förbannat less nu att om jag inte kan lösa det här & få det förb kortet nu i höst, så säljer jag hoj+utrustning & satsar på dykning istället.
Möjligt att jag kör som en jävla kratta, men jag behöver
1) En motiverad lärare som tar tag i mig
2) Klara besked
3) Mer än typ (efter en satans massa tjat & gnat) 80 min /v
4) En uppkörningstid
För över 3 v. sen nu så lovade han mig en uppkörningstid...Sista gångerna jag var där & körde sög totalt. Kände mig helt omotiverad & det suger att man måste tjata om allt, då läraren står ett antal meter bort & bara pratar i mobil...
Sa ifrån på skarpen (& tog faktiskt med mig ett stycke lagom jobbig pälsboll, bara så att han ska vilja bli av med mig asap) för en snart 3 v. sen & blev då lovad ett samtal ang uppkörningstid samt nu tid för körlektion.
Ingenting hände & han har sen dess varit omöjlig att få tag på (& jo, jag har som lämnat närmare 20 meddelande på deras svarare nu...).
Vad gör jag??

Just nu känns det som om det inte är meningen att jag ska ha ngt kort & jag är så förbannat less nu att om jag inte kan lösa det här & få det förb kortet nu i höst, så säljer jag hoj+utrustning & satsar på dykning istället.