marst060 skrev:2401632God och proteinrik mellamålsmacka.
Grovt bröd med ett pålägg bestående av
Tonfisk, majonäs(fettfri, lätt eller vanlig), hackat rött äpple.
Mycket gott för att vara tonfisk.
Jag brukar köra tonfisk, majonäs o ägg!marst060 skrev:2401632God och proteinrik mellamålsmacka.
Grovt bröd med ett pålägg bestående av
Tonfisk, majonäs(fettfri, lätt eller vanlig), hackat rött äpple.
Mycket gott för att vara tonfisk.
Emmi skrev:2401733Nån som har några tips på nyttiga såser att ha till t.ex. ris, sallad eller bulgur?
Småtrist att bara äta kött/kyckling/fisk och ris/bulgur/sallad utan att ha nån sås, men de flesta såser man gör innehåller ju en massa fett och kolhydrater. Ge mig tips!
Emmi skrev:2401733Nån som har några tips på nyttiga såser att ha till t.ex. ris, sallad eller bulgur?
Småtrist att bara äta kött/kyckling/fisk och ris/bulgur/sallad utan att ha nån sås, men de flesta såser man gör innehåller ju en massa fett och kolhydrater. Ge mig tips!
Emmi skrev:2401823Mer tips. Ligger just nu på deff, skicka massa bra tips för jag har noll fantasi när det gäller mat.
Inget! Inte är det nåt fel på äggula heller! Variation är ju dock inte helt felah17 skrev:2401918Vad är det för fel på äggvita?
delarossa skrev:2402142Fläsksvålar innehåller ca 70% protein men vad jag förståt så är detta inget som kroppen kan använda sig av. Någon som vill förklara varför?
delarossa skrev:2402142Fläsksvålar innehåller ca 70% protein men vad jag förståt så är detta inget som kroppen kan använda sig av. Någon som vill förklara varför?
Backblade skrev:2401890Tja du nämnde en massa innan, kalkon har du testat det? Eller vill du ha recept?
Backblade skrev:2401581Vet inte om det är nåt uppskattat men ibland kan det vara skönt för att få reda på en bra proteinshake/matbit/etc. Jag börjar iaf:
1 burk kesella
3 matskedar koncentrerad Funlight (man får välja smak själv!)
Blanda och njut.
Gör en god tomatsås.Emmi skrev:2402760Vad har jag nämt? Ne, vill inte ha recept, bara tips på ingredienser man kan blanda ihop till nån bra sås.
Markus skrev:2415289Jag tyckte ditt tips lätt smaskigt så jag tänkte att nu ska det inhandlas Kesella - döm av min förvåning när jag såg att de olika Kesellorna innehåller 10-13% protein...? Det är ju vad en dålig pastasort innehåller.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |