Insamling och ev kortege för överlämning av blommor till Warburtons familj

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Bankgiro nummer har vänligt lånats ut av Njelger här på forumet. Numret är 5560-3948, mottagarnamnet är "KB Njelger". Skriv ditt nick som meddelande på insättningen. Alla får ge vad de känner funkar för dom. Vi kan ta sista insättningsdagen på tisdag nästa vecka, alltså den 12 September

Mvh Shirin

Edit Har just pratat med en av Karls vänner som skall prata med hans familj så vi kan göra vad som är lämpligast. Så håll ett öga på denna tråden för mer info.

ONSDAGEN DEN 13E SEPTEMBER
Möte vid Sveavägen Donken klockan 18.30 för att åka till Skinnarviksberget där minnesstunden börjar kl 19.00.

Last edited by a moderator:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nursey skrev:
2441152 Jag blev rådd att greja ett PG nummer istället för att lägga upp mitt kontonummer..detta tar ett par dagar dock för man kunde inte göra det per telefon utan det måste postas in uppgifter. Men så fort jag har fått ett nummer lägger jag upp det här.

Tänkte att folk får lägga vad de känner är tillräckligt..dvs jag sätter inget "måste" på hur mycket man skall sätta in.

Sedan nämnde Userland en sak som jag tycker var fin. Att vi som brukar åka eller har åkt med onsdagsgruppen (och naturligtvis alla andra som känner sig manade), skippar turen nästa onsdag och åker i samlad trupp och överlämnar blomsterkvasten till hans familj istället. Dock måste jag/någon kolla upp detta med familjen eller hans vänner först om det är lämpligt.

Mvh Shirin

:tummenupp himla bra jag avaktar pg nummret då :)

Last edited:

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Har ingen möjlighet att medverka nästa onsdag då jag är utomlands men bidrar gärna till lite blomster. Bevakar tråden.

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Nursey skrev:
2441152
Sedan nämnde Userland en sak som jag tycker var fin. Att vi som brukar åka eller har åkt med onsdagsgruppen (och naturligtvis alla andra som känner sig manade), skippar turen nästa onsdag och åker i samlad trupp och överlämnar blomsterkvasten till hans familj istället. Dock måste jag/någon kolla upp detta med familjen eller hans vänner först om det är lämpligt.

Mvh Shirin

Tycker det låter som ett fint sätt att visa sin respekt på. jag är på! avvaktar pg-nummret oxå

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Tycker korteget låter som en bra idé såvida familjen godtycker! och givetvis kommer jag sätta in en slant när det finns pg tillgängligt :tummenupp

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Jag ställer upp på alla vis möjligt.
Säg bara till vad som behövs, när och hur.

Självklart skall jag bidra när Pg kommer upp.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag gör gärna det, men då måste vi kunna ta det lite senare än vad vi haft på körningarna. Det är många som arbetar & om vi träffas kl 19 så borde väl de flesta ha hunnit avsluta sitt jobb.

Eller, vad tycker ni.....andra förslag?

//Ullis

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Ullis skrev:
2441478 Jag gör gärna det, men då måste vi kunna ta det lite senare än vad vi haft på körningarna. Det är många som arbetar & om vi träffas kl 19 så borde väl de flesta ha hunnit avsluta sitt jobb.

Eller, vad tycker ni.....andra förslag?

//Ullis
Tycker det låter bra.. Jag hoppas på att kunna följa med..

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Nursey skrev:
2441152 Jag blev rådd att greja ett PG nummer istället för att lägga upp mitt kontonummer..detta tar ett par dagar dock för man kunde inte göra det per telefon utan det måste postas in uppgifter. Men så fort jag har fått ett nummer lägger jag upp det här.

Tänkte att folk får lägga vad de känner är tillräckligt..dvs jag sätter inget "måste" på hur mycket man skall sätta in.

Mvh Shirin

Du känner ingen som har PG redan så kan man ju 'låna' det för detta.
Bara att märka inbetalningarna.

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12
Nursey skrev:

Mvh Shirin

Jag väntar oxå på PG nummer . Får se om jag kan följa med på Onsdag.

mvh

Colossus

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Som sagt var, så länge familjen tycker det är okay så tycker jag det är en utomordentlig idé!
Väntar på PGnummer

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Kommer hem från utlandet på Tis så försöker komma loss på Ons även om jag jobbar till Kl 18. Någon nämde kl 19 då ev Onskörningen skulle ställas in så alla hinner kommer från sina jobb!

Väntar på PG kontot!

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Honda X-11 -01
Jag har möjlighet att tillhandahålla ett postgiro om så önskas. Meddela mig om så är fallet så plockar jag fram informationen.

Rotorp

Medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Yamaha fståss
Det är med skakande fingrar och tårar i ögonen som jag vill delta i insamlingen.

Väntar på PG numret..

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Alltså..pg nummer verkar ta lååång tid. Försökte med Payson men för att ni skall kunna sätta in pengar där måste ni regga er med och det vet jag inte om folk vill göra ?

Så nu slutar jag strula runt. Jag lägger pengarna. Alla som vill bidra skickar ett PM till mig hur mycket ni vill lägga och sedan tar vi det då vi ses, eller så kan jag skicka kontonummer privat eller nått. Det är inte hela världen :)

Jag måste fixa Karls föräldrars nummer så jag kan se vad som passar innan vi gör ngt.

njelger

Guest
Nursey skrev:
2441768 Alltså..pg nummer verkar ta lååång tid. Försökte med Payson men för att ni skall kunna sätta in pengar där måste ni regga er med och det vet jag inte om folk vill göra ?

Så nu slutar jag strula runt. Jag lägger pengarna. Alla som vill bidra skickar ett PM till mig hur mycket ni vill lägga och sedan tar vi det då vi ses, eller så kan jag skicka kontonummer privat eller nått. Det är inte hela världen :)

Jag måste fixa Karls föräldrars nummer så jag kan se vad som passar innan vi gör ngt.

du kan låna mitt bg-nummer

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
njelger skrev:
2441775 du kan låna mitt bg-nummer

:tummenupp

Jag skickar naturligtvis en slant. Kortege vet jag inte om jag kan delta i dessvärre, haveri och annat skoj sätter nog stopp för det :(

-@

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...