Fürstenhoff skrev:
2462149 Först och främst så måste jag säga att det lät mycket tråkit att ytterliggare en person omkommit på mc!!
*När skall alla mc förare en gång för alla inse att VI ÄR DÖDLIGA!!
*När skall alla mc förare inse att INGA trafikregler gäller för oss då det är VI SOM DÖR vid en olycka mellan bil och mc oavsett vem som har rätt eller fel!!
*När skall mc folk inse att det INTE går att köra fort på vägar där det finns in/ut farter då bilar INTE ser oss mc folk när dom svänger in/ut på vägar!!
*När skall mc förare inse att avstånd till framförvarande fordon faktiskt RÄDDAR LIV!!
Ni får ta detta inlägg precis hur ni vill men åtminstonde jag är förbannat trött på alla dessa ONÖDIGA dödsolyckor hos oss mc intresserade, olyckor som MÅNGA GÅNGER hade kunnat undvikas genom att man använder sitt förstånd i stället för att bara använda gashandtaget - bevisligen går det att kombinera dessa egenskaper vilket jag med min körstil är ett bevis på!!
Nu kan alla som brukar kasta skit på mig och mina inlägg rörande detta ämne göra det ytterliggare en gång - skiter fullkomligt om så sker så länge en enda person får sig en tankeställare innan det är för sent!!
/Fürstenhoff.
OBS Kastar inte skit !!! Tycker bara att det är bra att du försöker uppmana folk att köra klokare!!
2st frågor bara om det är ok? När kom du på det här,
olyckor som MÅNGA GÅNGER hade kunnat undvikas genom att man använder sitt förstånd i stället för att bara använda gashandtaget? ?
Jag betvivlar inte att du har en fruktansvärd MCskill men jag tror också att du har haft en
ENORM tur!
Fråga 2 Ångrar du det du har gjort, och tror du att du har medverkat till att en massa wannabees har kraschat/förolyckats??
OBS: Du inte behöver svara på nån av dessa frågor!!!
Du får gärna svara i PM.
Och till alla Mc dårar därute, försök att hålla igen lite, framförallt kör för din egen skull inte för andras, visst faan är det coolt att slanga inne i stan i 200KM/H och man vinner lite Respekt
hos vissa men är det värt det?
V.I.F