Som é bra mycket slöare och tungre att köra.. Nää köp gixxernJT skrev:2490354Köp en Fireblade av samma årsmodell istället, samma pengar och en bättre hoj!
Jonny skrev:2490398Som é bra mycket slöare och tungre att köra.. Nää köp gixxern
Corpze skrev:2489005Ska köpa mig en sporthoj nu och tankarna går på en GSX-R 750 96a... vad ska jag tänka på när jag köper den... några barnfel jag ska kolla efter mm.. har bara haft cross/enduro/quad tidigare...
Tacksam för svar MVH Corpze
JT skrev:2490354Köp en Fireblade av samma årsmodell istället, samma pengar och en bättre hoj!
EBS skrev:2490660Perfekt! En 10 år gammal sporthoj som är felkonstruerad så att inte hela motorn får olja, kan ju bara bli bra.
Inget jättebra pris. Köpte min -98 för 1 år sedan med 3300 på mätaren. Helt ok skick o fick ge 35´...Corpze skrev:2491244Den jag spanat på har gått 2400mil och ska den va utsatt på 37000 men jag kanske jag få den för 35, vad tror ni om det priset, var välservad också tydligen! ska kika på den nu i helgen, vill inte ge så mkt mer än 35000, är väl min budget just nu...
Och anledningen till att jag inte letat info i de befintliga trådarna är att sökfunktionen inte fungerade igår när jag letade info :-[
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|