Fy helvete

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Hej.

Idag när jag slutade skolan ca kl. 15.40 efter en lång och tråkig lektion i trafikkunskap så gick jag till skåpet och hämtade lite grejer och gick sedan ut till KTMen. Där ute satt en kille med hjälm vid trappan och jag tänkte inte mera på det. Kryllar av moppefuckon häromkring. Jag låser upp hojen och killen med hjälmen plus en till kille ställer sig bakom mig och jag tänker väll att de gillar hojen och kollar på den. Tyvärr så hade jag delvis rätt, de gillade hojen iallafall.

När jag kickat igång den så hoppar jag av hojjen och ska ta upp väskan med skolarbete som det händer. Känner ett strypgrepp runt halsen och känner slag i rygg och magen. Försöker slå hjälmen i huvudet på den som håller i mig och lyckas komma därifrån tillfälligt. Blir nerknuffad på marken men kommer upp direkt och de två killarna bakar några steg. Anfaller den ena med hjälmen och träffar honom två gånger varav ena gången flyger "hajfenan" bort. Sedan till min stora lycka så kommer en vaktmästare ut som förmodligen hört att jag skrikit hjälp och de två jävlarna springer iväg. Efter det tackar jag honom och åker iväg hemmåt.

Jag ska till polisen nu och skadorna som blev var att hjälmen for i backen ganska så hårt när jag blev derknuffad, hajfenan gick sönder, lite skrubbsår, fick ont i höften och fick båda läpparna spruckna.

Jag är otroligt glad att vaktmästaren kom och att jag kom undan förövarna, men kommer inte i åka till skolan något mer det här året. Hoppas ni orkat läsa för det känns skönt att skriva av sig det som hänt.

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
Jävla idioter,nästa gång så slår du killen i skallen med hjälmen så den spricker:mad: Var glad att det gick så bra som det gick och att du fick behålla hojen:pannkyss

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fyfan.. :näsblod: vet du vilka det är så lär dom ju få sina fiskar varma hoppas jag.. :mad:

Hoppas fan att dom är myndiga så dom åker ditt ordentligt om dom åker fast

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
Rsex
Fy FAN

Fan va sur man blir när man läser om rena rånförsök, att dom ska på den trotts att man står vid hojjen själv!
hoppas att dina hjälm smällar känns ett par dar på dom!!
tur att dom itne fick tag i den iaf!
//Virre

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Bärgren skrev:
2497512 Hej.

Idag när jag slutade skolan ca kl. 15.40 efter en lång och tråkig lektion i trafikkunskap så gick jag till skåpet och hämtade lite grejer och gick sedan ut till KTMen. Där ute satt en kille med hjälm vid trappan och jag tänkte inte mera på det. Kryllar av moppefuckon häromkring. Jag låser upp hojen och killen med hjälmen plus en till kille ställer sig bakom mig och jag tänker väll att de gillar hojen och kollar på den. Tyvärr så hade jag delvis rätt, de gillade hojen iallafall.

När jag kickat igång den så hoppar jag av hojjen och ska ta upp väskan med skolarbete som det händer. Känner ett strypgrepp runt halsen och känner slag i rygg och magen. Försöker slå hjälmen i huvudet på den som håller i mig och lyckas komma därifrån tillfälligt. Blir nerknuffad på marken men kommer upp direkt och de två killarna bakar några steg. Anfaller den ena med hjälmen och träffar honom två gånger varav ena gången flyger "hajfenan" bort. Sedan till min stora lycka så kommer en vaktmästare ut som förmodligen hört att jag skrikit hjälp och de två jävlarna springer iväg. Efter det tackar jag honom och åker iväg hemmåt.

Jag ska till polisen nu och skadorna som blev var att hjälmen for i backen ganska så hårt när jag blev derknuffad, hajfenan gick sönder, lite skrubbsår, fick ont i höften och fick båda läpparna spruckna.

Jag är otroligt glad att vaktmästaren kom och att jag kom undan förövarna, men kommer inte i åka till skolan något mer det här året. Hoppas ni orkat läsa för det känns skönt att skriva av sig det som hänt.

Jävligt gött gjort och inte ge sig! Cred i massor till dig, känner själv hur arg jag skulle ha blivit i liknande situation, blir arg bara över att läsa det här.

Gött gjort! :kulspruta :yoparty

Hoppas att det fixar sig med FB osv.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
grrr:mad: FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!! jävla f*ttor!! jag vill döda dom:4skrika

Jag HATAR dom! Så jävla bra bäret att du dunka på dom. tänk bara om jag och emcom hade vart där NU när det hände istället för då vi var där. fan jag hade pucklat sönder dom jävlarna och emcom kör ju taikwondo.

Jag vet att jag skriver som ett fucko nu, men så gör jag när jag blir ARG:argpådato FAN!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Jag beundrar det du gjorde men med det rättväsen vi har så åker du säkert dit för misshandel på missfostren. :kulspruta
Att de bara ska finnas folk som inte kan skilja på ditt och mitt!..
Vad var det för snubbar? Var det ungdommar i din egen ålder?

Malmus

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2005
Hoj
XT 660 X 2005
Ja fy fan, var det på Rekarne? Får du reda på vilka det var så hör av dig:näsblod :tummenupp

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
fyyfan vilka jävla idioter! Folk som bara kommer på att göra en sån sak har ju någon allvarlig störning.. Tur att det gick bra för dig iaf :tummenupp

Krisse

Medlem
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Sprint ST -08 . VFR 1000 -98 -såld
philsson skrev:
2497609 Jag beundrar det du gjorde men med det rättväsen vi har så åker du säkert dit för misshandel på missfostren. :kulspruta
Att de bara ska finnas folk som inte kan skilja på ditt och mitt!..
Vad var det för snubbar? Var det ungdommar i din egen ålder?

Eftersom han bara använde självförsvar så åker han inte dit för något.

Mycket bra att dom misslyckades, jävla idioter :mad:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Du skulle bara ha vänt ryggen till och gått, det är det bästa det har jag lärt mej den här veckan. :öga
För om du inte gör det så kan du bli bedömd av sporthojs egna psykologer som en almänn RISK! :va

Och att du skriver om det här som hände på sporthoj, så blir du en skrytare också! :såjaponken

/mvh Jonas med blinket i ögat!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
J-lgt strongt gjort o slå ifrån, många skulle nog bara frysa o titta på när dom tar hojen o far därifrån.
Helt rätt agerande, dom kommer nog inte ge sig på dig igen om dom har nån slags självbevarelsedrift

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha