Har inte byggt något roligare än en gokart men BILDER!gozze skrev:2519438jag har byggt om en Honda Xr och satt på en 250 motor den va ganska rolig men lite överdriven stor motor. (drog över på alla växlar konstig?!)
prulle skrev:2519443Har inte byggt något roligare än en gokart men BILDER!
Det mest kreativa jag bygt utan motor är en hembräningsapparat....kleinealf skrev:2519451jag och min kompis byggde en go-kart med en elgeneratormotor på, enda utväxlingen vi hadde var 17/45, så det var dömt att misslyckas redan från början.
Om man tar saker utan motorer så byggde jag och samma kompis en mörsare
hahaha, provade du den nån gång då? jag och brorsan tänkte göra en, men vi visste inte var vi skulle förvara den och kunna brännaprulle skrev:2519455Det mest kreativa jag bygt utan motor är en hembräningsapparat....
Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.kleinealf skrev:2519505hahaha, provade du den nån gång då? jag och brorsan tänkte göra en, men vi visste inte var vi skulle förvara den och kunna bränna
Solid snake skrev:2519523Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.
hahah vilken stjärnaSolid snake skrev:2519523Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.
Kronen skrev:2519514Prulle? Har du riktningen kvar?? eller du hade kanske ingen
Tyvär så enkelt är det inteSolid snake skrev:2519523Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.
Solid snake skrev:2519523Klart han prövade den, sen blev han synskadad av sin egen sprit och därför stavar han så jävla kasst.
flexbert skrev:2519797Varför skulle han bli synskadad av det?
kleinealf skrev:2519832för att om man gör mäsken fel kan det bli farliga gi´fter i spriten senare
Det går om man värmer det alldeles för mycket.flexbert skrev:2519843Det lät väldigt otroligt om det skulle gå..
flexbert skrev:2519843Det lät väldigt otroligt om det skulle gå..
flexbert skrev:2519843Det lät väldigt otroligt om det skulle gå..
varförn inte en skoj ktm motor modda lite och fixa och trixa, ni har väl en delGondala skrev:2520161Hade jag köpt en cbr 125 nu. Så hade jag satt på hondas cr150f motor helt klart. 25 hk
Jag har gjort en hylla på träslöjden i 9an, räknas det?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|