sandstream
Guest
Kan man ta ut sin RR-licens för 2007 redan nu eller ska man vänta till januari?
När brukar startnumren delas ut?
sandstream skrev:2523310Kan man ta ut sin RR-licens för 2007 redan nu eller ska man vänta till januari?
Triggerhappy skrev:2523314De med rosa nummertavlor får besked per SMS
sandstream skrev:2523310Kan man ta ut sin RR-licens för 2007 redan nu eller ska man vänta till januari?
Är ju bättre att maila tony@karlskogamotorstadion.com om numret eftersom han väl kommer sköta det inför 2007 också.christer skrev:2523622Häng på låset på roadracing.se gällande startnummer, tror det brukar vara möjligt att fixa islutet av detta början av nästa år. Finns väl inte någon anledning att pröjsa licens nu, räcker gott å väl i början av nästa år.
Gustav O skrev:2523634Är ju bättre att maila tony@karlskogamotorstadion.com om numret eftersom han väl kommer sköta det inför 2007 också.
Gustav O skrev:2523634Är ju bättre att maila tony@karlskogamotorstadion.com om numret eftersom han väl kommer sköta det inför 2007 också.
sandstream skrev:2523657Tackar för svaren!
Är numret unikt enbart i den klass man kör?
Dvs det kan finnas en nummer 20 i R1000, en nr 20 i R600 osv?
Precis, jag tycker du ska ta nr 3 efter din favoritförare.sandstream skrev:2523657Tackar för svaren!
Är numret unikt enbart i den klass man kör?
Dvs det kan finnas en nummer 20 i R1000, en nr 20 i R600 osv?
Tror tyvärr att en herre från Karlstad blir vansinig då, ryktet säger att han har "paxat" nr 3 till nästa år i R1000Gustav O skrev:2523668Precis, jag tycker du ska ta nr 3 efter din favoritförare.
sandstream skrev:2523792Tror tyvärr att en herre från Karlstad blir vansinig då, ryktet säger att han har "paxat" nr 3 till nästa år i R1000
Jag har redan ett par nummer som är okej så vi får se vilket jag får.
Johansson skrev:2524333Har du några tips på snabba nummer?
Jonte VSB R-T skrev:2524349Ni kan ju kolla så att de nummer ni tänkt ta inte är upptagna i eran klass. Visst kanske det är "först till kvarn" men lite hänsyn kan man ju visa.
Snällt av dig att lura folk att ta mitt nummerGustav O skrev:2523668Precis, jag tycker du ska ta nr 3 efter din favoritförare.
Förstår poängen med det men å andra sidan vet jag inte vilka av dem som körde förra året som ska köra nästa år.Jonte VSB R-T skrev:2524349Ni kan ju kolla så att de nummer ni tänkt ta inte är upptagna i eran klass. Visst kanske det är "först till kvarn" men lite hänsyn kan man ju visa.
sandstream skrev:2524995Förstår poängen med det men å andra sidan vet jag inte vilka av dem som körde förra året som ska köra nästa år.
De som kört ett år borde kanske ha förtur till samma nummer nästa år?
Det nummer jag vill allra helst är det ingen som har så det ska nog lösa sig
Det är därför en enda person (Tony) sköter det så att det inte blir något konstigt. Dessutom har SM-klasserna reservation för 1-10 åt de som tog de placeringarna i mästerskapet.sandstream skrev:2524995Förstår poängen med det men å andra sidan vet jag inte vilka av dem som körde förra året som ska köra nästa år.
De som kört ett år borde kanske ha förtur till samma nummer nästa år?
Okej!Neutral skrev:2526366Det är därför en enda person (Tony) sköter det så att det inte blir något konstigt. Dessutom har SM-klasserna reservation för 1-10 åt de som tog de placeringarna i mästerskapet.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|