RJ
God & glad kexchoklad!
Mycket prat om att ställa av hojen, skit i det säger! Låt hojen få sträcka ut i helgen istället: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2531370&posted=1#post2531370
Bara att låna!cbjorkman skrev:2534308Jag är allt lite sugen men då måste jag fixa ett oljeläckage och låna ett bromshandtag (wagge? )...några vidare fräscha däck har jag inte heller.
Du har ju två R6r RJ, kan jag inte åka med den ena??
Nix, men du kan få köpa den ena!cbjorkman skrev:2534308
Du har ju två R6r RJ, kan jag inte åka med den ena??
Det var ju skit!Wagge skrev:2534304Jag är sjukt sugen, men för mig blir det Kiruna till helgen.
RJ skrev:2534403Nix, men du kan få köpa den ena!
Däck är inga problem jag har drivor med däck. Blev faktiskt tvungen att räkna hur mycket däck jag har, kom fram till att det var 28 st däck! Detta var innan jag skaffade andra R6:an. Några däck är till Gasgasen och de flesta är till Yamisen så vi borde nog kunna gräva fram ett par till dig.
Det går fint att åka med!cbjorkman skrev:2534428Kom på att jag faktiskt köpte nya däck till R1:an, har monterat det bak men det skulle gå att switcha och köra på dom...
Finns det nån möjlighet att få åka med dig isåfall RJ?
Har inte bestämt mig men det skulle va ett kul avslut på säsongen...
cbjorkman skrev:2539193Nu får vi verkligen hoppas att det blir av imorgon när jag fixat till apelsinen så den är duglig för banan igen. Se så fin den är
cbjorkman skrev:2539193Nu får vi verkligen hoppas att det blir av imorgon när jag fixat till apelsinen så den är duglig för banan igen. Se så fin den är
RJ skrev:2534282Vilket liv och aktivitet kring denna tråd...
Kom igen nu, snart är det dags att ställa bort pärlan vad passar då bättre än att riktigt få snyta ur hojen innan vinterdvalan.
Äh, sprätta grus och dynga det gör vi när det blir tråkigt. Hårdsmisk runt bana det är kärlek det!Mell skrev:2539719
Det blir till att snyta ut snoken och ta ett par varv runt kulla i morgon för min del. Premiär på KTM:en!
Vilken maskin!cbjorkman skrev:2539193Se så fin den är
Wagge skrev:2543170Ser ut att ha vart riktigt roligt!
Det var "som vanligt" kanonskoj, du skulle ha varit med...Wagge skrev:2543170
Ser ut att ha vart riktigt roligt!
Sluta nu, jag vet ju att det bara "såg" roligt ut, bankörning är i själva verket ganska trist...RJ skrev:2543332Det var "som vanligt" kanonskoj, du skulle ha varit med...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari