Bästa racingsekvensen

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Synd att dom inte kör så nuförtiden.
Hade varit riktigt kul och kolla på f1 då!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det här var ju då reglerna tillät rolig F1, något som är förbjudet numera :( Synd att en organisation så styrd av pengar ska få förstöra en så fin sport...

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Mika Häkkinen... Sista året han körde F1 tror jag det var... han finta bort 2 st bilar under en inbromsning, bromsar senare och kör om båda 2! Detta är så jag minns det och det var nog en av dom snyggaste omkörningarna jag sett i F1!!!! :yoparty

Hade vart kul om någon har en aning om vad jag snackar om å kanske kan få fram ett videoklipp...

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Sundance Kid skrev:
2549551 Mika Häkkinen... Sista året han körde F1 tror jag det var... han finta bort 2 st bilar under en inbromsning, bromsar senare och kör om båda 2! Detta är så jag minns det och det var nog en av dom snyggaste omkörningarna jag sett i F1!!!! :yoparty

Hade vart kul om någon har en aning om vad jag snackar om å kanske kan få fram ett videoklipp...

Vet vilken det är. Var på Spa -00 eller -01 tror jag. Han körde om Schumi samtidigt som de båda varvade en Minardi:)
Minardi bilen bromsade in tidigt och gav gott om plats att köra om på "spåret" utsidan. På insidan fanns det plats för precis en bil typ.. Schumi tar spåret medans Häkkinen chansar och pressar sig förbi Minardi bilen på insidan.
Han bromsade grymt sent och tvingade ut en förvånad Schumi och vann rejset om minnet är med mig.
Gapa och skrek i en minut efteråt:D

Edit: Hittade videon. Det var visst -00 http://www.youtube.com/watch?v=WbVqk7_vZVQ

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Rash skrev:
2549595 Vet vilken det är. Var på Spa -00 eller -01 tror jag. Han körde om Schumi samtidigt som de båda varvade en Minardi:)
Minardi bilen bromsade in tidigt och gav gott om plats att köra om på "spåret" utsidan. På insidan fanns det plats för precis en bil typ.. Schumi tar spåret medans Häkkinen chansar och pressar sig förbi Minardi bilen på insidan.
Han bromsade grymt sent och tvingade ut en förvånad Schumi och vann rejset om minnet är med mig.
Gapa och skrek i en minut efteråt:D

Edit: Hittade videon. Det var visst -00 http://www.youtube.com/watch?v=WbVqk7_vZVQ

SWEEETTTT

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Rash skrev:
2548518 http://www.metacafe.com/watch/216938/formula_1_race/

Må Gilles Villeneuve vila i frid.. Många av er har säkert sett den snutten många gånger, men den är värd att se igen:yoparty

Har ni någon egen favorit får ni mer än gärna lägga upp det!

Det är riktigt najs men enligt mig är den snabbspolad, tyvär. Hade ett annat klipp från samma race utan musik i och det gick inte i närheten av sådär snabbt. Men ett härligt race är det.

Edit:http://video.google.com/videoplay?docid=-5904686405170786214&q=Villeneuve

Last edited:

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Ja det var på den gamla goda tiden då omkörningarna var på banan och inte i depåerna som det sker idag.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln