Dominator-Rocks skrev:2616932Är det en 25kw du åker på?
Mögel skrev:2616941Nee.. Vadå såg det ut att gå sakta eller?
Dominator-Rocks skrev:2616958Mnja, FAST jag satt med lappyn i soffan och tjejen kolla på film så jag hade inget ljud på, man får ju ingen direkt fartupplevelse utan ljud... Det gick säkert svinfort
(Filmen hette SÖK jag såg 5 min (tjejfilm varning ) sen vart det Å surfa SH mm (OCh som vanligt, vad tråkig man är )
Mögel skrev:2616682En liten test film jag satt ihop idag.
Tryck här
Mini kameran är en Colour CMOS Camera. Köpt hos teknikmagasinet.
Bilden blev lite sämre när jag fick in den på datan och upp på internet.
sporTlovEr skrev:2618792Såg väl hyffsat ut iaf Har roat mig lite en söndag, kameran kostade väl inte en förmögenhet heller?
Ponrus_J skrev:2618805Man får inte köra på gångvägar!
Mögel skrev:2619114Minikameran kostar 399:- Men sen måste man ju ha en vanlig kamera med av-in för de ska fungera, Och det är ju inte alla som har. Min vanliga kamera kostade 7900:- Och det var den enda kameran jag kunde hitta med av-in.
Lam-Kaka skrev:2619133Köpte en Canon MV960 i våras för 4k och den har av-in
Hur är det med såna där kameror, sitter mikrofonen alltid i kamerahuset? Om jag hypotetiskt skulle spela in en film skulle jag gärna vilja ha ett rent motorljud med lite vindbrus, men det verkar ju vara sällsynt på samtliga filmer jag sett. Där är det mest vindbrus, motorn hörs vid stillastående.Mögel skrev:2619137Jag hade säker hittat en billigare om jag hade gått till fler affärer än elgiganten, Men jag är lat.
Jörgen Karlsson skrev:2619143Hur är det med såna där kameror, sitter mikrofonen alltid i kamerahuset? Om jag hypotetiskt skulle spela in en film skulle jag gärna vilja ha ett rent motorljud med lite vindbrus, men det verkar ju vara sällsynt på samtliga filmer jag sett. Där är det mest vindbrus, motorn hörs vid stillastående.
Jag har ingen koll, har inte ens en digitalkamera...
/J
Jörgen Karlsson skrev:2619143Hur är det med såna där kameror, sitter mikrofonen alltid i kamerahuset? Om jag hypotetiskt skulle spela in en film skulle jag gärna vilja ha ett rent motorljud med lite vindbrus, men det verkar ju vara sällsynt på samtliga filmer jag sett. Där är det mest vindbrus, motorn hörs vid stillastående.
Jag har ingen koll, har inte ens en digitalkamera...
/J
Mögel skrev:2619158Ja tyvärr sitter mikrofonen fast i kameran och det verkar inte som man kan koppla in en separat mikrofonen heller, Men om man kör sporthoj så borde det inte blåsa så mycke om man sätter kameran bakom kåpan? Ska testa detta när våren kommer. Om man inte sätter in en mikrofonen i den vanliga kameran och kopplar ut mikrofon kabeln ur minikameran.. Det kan funka.
Rasorblade skrev:2619168Det var väl ngn som hade en extern mic och placerade den i kutsen?
Eller om han lade hela kameran i kutsen.....
Kommer ihåg att det blev ett schysst ljud i alla fall.
Jörgen Karlsson skrev:2619171Aha, så det finns ingång för separat mic på en kameror alltså.
/J
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |