Onsdagspiloter Sthlm

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Kenneth, en av våra pålitligaste gruppledare och tillika min gode arbetskamrat, har bytt ut de skenande packväskorna mot en CBR1000RR -06.
Jag har försökt få honom att regga sig här och bidra med sitt stora mc-kunnande men han ska ju krusas karljäveln.

Vore trevlig om ni kunde hjälpa mig att övertyga honom med ett litet mail, han nås på kelu@bilprovningen.se och jag tror han blir jätteglad om han får lite mail :D

Förslag på nick tas tacksamt emot i denna tråd.

Mvh Jensa

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Kapten Blåskägg skrev:
2627020 Kenneth, en av våra pålitligaste gruppledare och tillika min gode arbetskamrat, har bytt ut de skenande packväskorna mot en CBR1000RR -06.
Jag har försökt få honom att regga sig här och bidra med sitt stora mc-kunnande men han ska ju krusas karljäveln.

Vore trevlig om ni kunde hjälpa mig att övertyga honom med ett litet mail, han nås på kelu@bilprovningen.se och jag tror han blir jätteglad om han får lite mail :D

Mvh Jensa
Jag skickar honom ett mail om han lovar att gå in och nolla min tvåa jag fick i morse på min bil, glapp i vänstre styrleden. Eller så kanske du kan göra det? Deal? Jag PM:ar reg-nummer :D.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
sgtpepper skrev:
2627041 Jag skickar honom ett mail om han lovar att gå in och nolla min tvåa jag fick i morse på min bil, glapp i vänstre styrleden. Eller så kanske du kan göra det? Deal? Jag PM:ar reg-nummer :D.

:rofl :rofl :rofl
Nja.....vi jobbar inte riktigt på det viset. Styrled säger du, har du en Volvo? :D

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Kapten Blåskägg skrev:
2627020 Kenneth, en av våra pålitligaste gruppledare och tillika min gode arbetskamrat, har bytt ut de skenande packväskorna mot en CBR1000RR -06.

Mvh Jensa

Hmm,, läge för lite mailbombing. :) Aldrig fel. :tungan
Blir du glad då Kaptenen.. :confused:

Men som sagt.. Ngt oanstädigt mail kan man ju alltid skicka till adressen om inte annat.. :hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:

Mvh Jensa

Som han körde ifrån oss alla med sitt lok borde han heta Roslagsexpressen här på SH. :hihi

Ja Kenneth borde verkligen regga sig här! :tummenupp Nackdelen är bara att då är det ytterligare en som slutar att jobba på er arbetsplats! :hihi

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Mrnice80 skrev:
2627051
Blir du glad då Kaptenen.. :confused:

Gissa :D

Jörgen Karlsson skrev:
2627063 Som han körde ifrån oss alla med sitt lok borde han heta Roslagsexpressen här på SH. :hihi

Ja han är ordentligt snabb den fan, och nu blir det inte lättare att ta häng direkt :)

Jörgen Karlsson skrev:
2627063
Ja Kenneth borde verkligen regga sig här! :tummenupp Nackdelen är bara att då är det ytterligare en som slutar att jobba på er arbetsplats! :hihi

Vad surrar du om? Här ligger vi i som satan :fakta

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Dä ä han te höger :fakta (tror jag :gnissla )

Jag trodde iof han var reggad redan :O

Edit Spana in Jensas porrbrynja som skymtar vid handleden :brynad

Bifogat

• Männen.jpg
    Männen.jpg
    115.9 KB · Visningar: 306
Last edited by a moderator:

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Kapten Blåskägg skrev:
2627046 :rofl :rofl :rofl
Nja.....vi jobbar inte riktigt på det viset. Styrled säger du, har du en Volvo? :D
Fasiken! Självklart är det en Volvo, man är väl patriot :D.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:

Mvh Jensa

Sedär, det blev en Honda till slut! Det var väl för väl att han slog BMW-konceptet ur hågen:)

Samtidigt kommer man sakna de bortflyende (fan vad han kör:gnissla ) packväskorna svajande i kurvorna uppåt Gottröra:D

edit: Grattismail skickat:tummenupp

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vi vill inte ha hit såna där laglydiga bråkstakar :mad: Speciellt inte efter att de har gett mig 7st 2:eek:r på min eminent fina saab som jag sålde bara för det :rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kapten Blåskägg skrev:
2627020 Kenneth, en av våra pålitligaste gruppledare och tillika min gode arbetskamrat, @bilprovningen

Kan ni inte gå ihop och starta en besiktningsstation där man får tvåor för riktiga fel som för låg ljudvolym, för stora blinkersar och för synlig regskylt.

Även om ni tar en hundring extra (svart i egen ficka) för besiktningen så tror jag att köerna skulle ringla långa utanför till våren, det skulle vara tätt mellan sporthojströjjorna i leden....

Fast hojjen har jag aldrig haft problem med att få igenom (efter en kvarts pyssel med stänklapp och reflex), och har dom hittat något så är man ju glad att få det påpekat innan det blir farligt.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2628486 Jag besiktigade igår mitt 27 år gamla dieselkruppstål från Benz. 12:e året i rad med blankt papper :hihi

Kan inte stämma, kom till mig istället så ska jag generera lite meckjobb åt dig :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2628633 Kan inte stämma, kom till mig istället så ska jag generera lite meckjobb åt dig :D
Haha! Kan tänka mig att du den dagen skulle lämna skrivbordet och personligen hoppa i en overall för att sedan greppa den vassaste rosthackan i hallen. :gnissla

Men jag fuskar, det är en hobbybil som jag haft länge. Numer är det inte så mycket jag hittar att fixa på den, men ngt litet projekt blir det varje vinter. Den står i garaget och rullar bara någon fintur på somrarna. Besiktningsmannen på Vinsta hade skitiga brallor när han hoppade in i den :mad: Du borde styra upp persedelvården navystyle på Bilprovningen! :D

/J

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...