Grappys CBR125R Soundcheck!

Grappy skrev:
2638463 Tjenare!

Nu har jag & nicco fixat en film så ni får se hur den låter med effektsystem utan dB-killer. :)

Det finns även ett klipp där jag drar iväg från stillastående så ni kan bilda en egen uppfattning om hur den går!

http://sporthoj.years2.com/CBR Soundcheck.wmv
nice!

efter det står "seriöst" låter den ganska likt min..:)

Ah riktigt gött sound :tummenupp

Ska beställa mitt Arrow effekt i Januari nu åker till brasilien i 2 veckor på tisdag så de får bli efter de:)

Till sommarn drar vi ut grappy så tar jag me polarna här också :D

Tozerd skrev:
2638582 Ah riktigt gött sound :tummenupp

Ska beställa mitt Arrow effekt i Januari nu åker till brasilien i 2 veckor på tisdag så de får bli efter de:)

Till sommarn drar vi ut grappy så tar jag me polarna här också :D
Låter bra det! :tummenupp

Tack för kommentarerna :)

den låter ju gött. men jag gillar ändå inte 125cc fourstroke ljudet. känns lite klent på något sätt :S.

ps, herrestad rakan där är för jävla go.. eller unda rakan ksk man säger ;)

kieL skrev:
2638674 den låter ju gött. men jag gillar ändå inte 125cc fourstroke ljudet. känns lite klent på något sätt :S.

Den låter inte så "klent" irl iaf ( enligt mig:) ), går ju inte att få ljudet som det är i verkligheten med en digitalkamera. Jo, undavägen är inte att leka med :P synd att det är 50 och att snuten är där rätt ofta, skulle ju vara förjävligt att bli av med kortet :/

Klent asså :O
Det är nog inte direkt vad jag skulle säga :D
Låter brutalt som fan. Precis som min gamla fiddy. Det coola är att om man står 3-4 meter bakom hojjen så får man stora bollar av luft i ansiktet. Då är det ändå en 125a :O
Sedan är det ju samma sak med dom större hojjarna men vafan ^^
Brutalt är vad det är :D

Last edited:
kieL skrev:
2638674 den låter ju gött. men jag gillar ändå inte 125cc fourstroke ljudet. känns lite klent på något sätt :S.

ja visst känns det klent när det är inspelat, men i verkligheten när man hör "basen", får luftpuffarna och hur det burrar till när man rör rullen...DE e najs..:hihi
då låter det inte så klent längre..

HannesH skrev:
2638806 ja visst känns det klent när det är inspelat, men i verkligheten när man hör "basen", får luftpuffarna och hur det burrar till när man rör rullen...DE e najs..:hihi
då låter det inte så klent längre..
ORD! :jäs

_h2o skrev:
2638917 Den lät gött:O men vafan! är det 2-takt eller 4-takt? nu blev ja verkligen borta i huvet..
4t. Niccos crm som hörs i början.

Edit: Det kanse inte är niccos föresten :näsblod

Haha, nä fan ^^
Det i början ska nog föreställa en gammal racehojj eller nått.
Hittade den i ett gammalt redigeringsprogram ;)

Lundegren : I början innan "seriöst" lät den som en 2taktare, sen lät den som en 4takt...ja e borta totalt i huvudet, det sitter väl en 2-taktare i cbr:en ? :S

_h2o skrev:
2638951 Lundegren : I början innan "seriöst" lät den som en 2taktare, sen lät den som en 4takt...ja e borta totalt i huvudet, det sitter väl en 2-taktare i cbr:en ? :S

Nog är det fredag kväll. Men det är en 4taktare ;)
Är nästan säker på att det är en 4takt ibörjan med.

haha. senast förra fredan drog jag en repa typ kl 1 på natten på undarakan, hade varit på fest. låg väl runt 145 sisådär ;)

_h2o skrev:
2638917 Den lät gött:O men vafan! är det 2-takt eller 4-takt? nu blev ja verkligen borta i huvet..
Det är en 4-taktare. I början var det ett 2-takts ljud för det var meningen att skoja lite med er :pannkyss

kieL skrev:
2639342 haha. senast förra fredan drog jag en repa typ kl 1 på natten på undarakan, hade varit på fest. låg väl runt 145 sisådär ;)
Vågat! =P

Tack alla för kommentarerna :)

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...