Party i Vingåker

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
... Ha ha ha ha...
Låt oss se hur många som fattade hur fel det var, å hur många som bara kollade in...

Det finns fan inget här.
Jag kommer från norrland, man kan ju tro att det skulle bli stökigt, men, oj...
Jag bor dessutom 3 km från Vingjävlaskitluktandebajsåker, så det blir fan inte mkt bättre.
Man kan jämföra det med ett minimalt litet skitsamhälle i norrlands inland, men det vore fel, där händer det saker och kan va kul, detta är fan... inte bra.
Rygga tillbaka, ni som hinner och kan, innan GP:s gamla svammel kommer ifatt!
Om ni kommer ens i närheten är risken att ni, sisom jag, inser att man bara har internatboendet, en pizzeria som serverar tvivelaktig pissfolköl på tapp, + en bowlinghall som helt oförklarligt hamnat här, (med 2 obegripliga danskar som serverar ohyggligt oätbar mat, men med jättefina leenden, jag älskar dem) och en mack som stänger innan man vaknat, det är enda man har.

Ska inte klaga på lärarna, de är super, men man kan fan inte lägga en sån här utbildning (foto) i en myrstack.
Visst, intressant till en början, men efter 2 mån av bara barr blir man lite less å ser inte så många fler infallsvinklar. Drottningen finns ju inte ens här, hon är på uppdrag nånstans i Polen...
Nu längtar jag tillbaka till Skellefte, värsta jävla storstan.
Sen, att alla kort jag tog i Tokholm (2 rullar, bla på K1-galan) gick åt h-e pga ljusläckande kamera är ba en krydda på den i övrigt mättade dosen av intryck. Not.
Tog 2 rullar till, sen kom en puckad klasskompis till mig och råkade... "råkade" ... ta min apparat och pajade alla mina negativ...
Bra, vi har utställning på måndag.

Men jag lovar, efter 12.5 timmar i ett mörkrum är man fan inte helt ok, speciellt när man suttit med PS hela natten 3 nätter innan.
Jullov nu, snart.
Bra.
Om jag ska få en chans att vila upp mig behöver jag minst ett dubbelt lov.
Men kroppen får väl vänta, jag har så satans kul när jag är hemma, så jag kan leva med att bli utsliten så länge det är kul.
En minut med goda vänner är mer energi än 100 timmar i ett jävla mörkrum tar ur en.

Men akta er för helvete för Vingåker och omnejd!
Det är min julklapp till er, ha en bra jul!


Kram på er!
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Markus skrev:
2662592 Tiger-affären kan du väl bränna någon timme på?
mm, några timmar kan man väl lägga i förundran över hur man kan sälja 6 år gamla osålda kläder till 30% rea...
Men jag tackar för tipset, i alla fall.
Nu ska jag gå å handkolorera en massa skitbilder som jag skäms över.
 

Bifogat

  • jesseskandalklar (kopia) (Large).jpg
    jesseskandalklar (kopia) (Large).jpg
    115.3 KB · Visningar: 134
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vingåker besöker jag bara när jag gör fuffens-affärer och det av den enkla anledningen att det bara bor fuffens folk där. Och antalet snygga tjejer i Vingåker är lika med 1 och hon är bara på besök dessutom.
Riktig jävla håla men vägarna dit är roliga när man åker dit med hojen. Pizzerian vid järnvägen är hyffsad men mer är det inte.
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Välkommen till mitt liv! Jag rekomenderar Katrineholm om du vill ha nått natt liv överhuvudtaget! annars är denna lilla staden inte mkt att hurra över// en som bott här i hela sitt liv:näsblod

Dee_cati skrev:
2663207 Vingåker besöker jag bara när jag gör fuffens-affärer och det av den enkla anledningen att det bara bor fuffens folk där. Och antalet snygga tjejer i Vingåker är lika med 1 och hon är bara på besök dessutom.
Riktig jävla håla men vägarna dit är roliga när man åker dit med hojen. Pizzerian vid järnvägen är hyffsad men mer är det inte.
Fuffens folk? du har då inte träffat alla, samt det finns snygga :tuttar här (sitter bredvid en just nu:yoparty )

Säger vi så här, nu på hösten är det kallt o jävligt ute o dom flesta e inne o festar... kom hit i sommar så kanske man till o med ser 10pers ute:D , vil ldu ta en öl så rekomenderar jag salambo för det är det retså bra hålligång på kvällarna!

(Glömde nämna att jag flytta ifrån den här hålan efter ha gått ut skolan o skaffat mig ett jobb)
 
Last edited:

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Snart en R6
"en promille kan har fel" eller vad är det dom säger? samt uttrycket "det går alltid en neger på bron" stämmer bra också.
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Freon_leon skrev:
2664181 "en promille kan har fel" eller vad är det dom säger? samt uttrycket "det går alltid en neger på bron" stämmer bra också.
står nått om en promille kan ej ha fel lr nått... orkar inte kolla står en sådan skylt 0.5km bort:D men det där det går alltid en neger på bron stämmer bra trots att jag aldrig har hört det innan!

(bor på rätt sida bron)
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
jesseboy skrev:
2662809 mm, några timmar kan man väl lägga i förundran över hur man kan sälja 6 år gamla osålda kläder till 30% rea...
Men jag tackar för tipset, i alla fall.
Nu ska jag gå å handkolorera en massa skitbilder som jag skäms över.

Äh, så illa är det inte. Klart det är mycket "klipp" :rolleyes: , men det är även samma kostymer och tröjor och tusen andra grejer som säljs paralellt till fullpris på bl.a. NK, till ungefär halva.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top