Sådana här bilder är det jag tycker skapar sug för min del att börja köra på gata igen. Gruppkörningar (med måttlig fart) och allmänt socialt umgänge.
Med lite tur, cirka 5% chans just nu...MikkE skrev:2696201Blir det någe gata i år då Johnny?
Swedie skrev:2695680Sådana här bilder är det jag tycker skapar sug för min del att börja köra på gata igen. Gruppkörningar (med måttlig fart) och allmänt socialt umgänge.
Härligt! .............Swedie skrev:2696220Med lite tur, cirka 5% chans just nu...
MCK Vilse rokkar!! Söder om Landsvägen Tour 2006Swedie skrev:2695680Sådana här bilder är det jag tycker skapar sug för min del att börja köra på gata igen. Gruppkörningar (med måttlig fart) och allmänt socialt umgänge.
Swedie skrev:2695680Sådana här bilder är det jag tycker skapar sug för min del att börja köra på gata igen. Gruppkörningar (med måttlig fart) och allmänt socialt umgänge.
Aa det är fan trevligt alltså
Ducati_Johanblacktriple skrev:2696224Ja, det var en najs runda. 100 hojar eller så!
Vem har tagit bilden?
Swedie skrev:2696220Med lite tur, cirka 5% chans just nu...
Glöm att jag åker bakpå någon.NisseNutz skrev:2696663Vill du åka måttlig fart kan du åka med mig. Jag kommer köra min 660 strypt och då kan den nog inte gå så jäkla fort.
Jag kör fort som tusan men med långsamma hojar
Swedie skrev:2696781Glöm att jag åker bakpå någon.
ahå, nä... you'll be left in the dust så att säga. måttlig fart ... ptja, inom gränserna iaf.. men din lilla moppe kommer tyvärr få problem.NisseNutz skrev:2696809Hehe det var inte så jag menade
Jag tänkte att du kan åka "med" (bredvid på egen hoj) och eftersom min inte är så snabbt så håller vi nog farten ganska rimlig.
Finns alltid nån med en sists tom.. Vad vill du åka på? XT660X, RSV Mille, R1, R6, 916, Hornet900 eller en Z1000? Såg till så dammar jag av en..Swedie skrev:2696781Glöm att jag åker bakpå någon.
Swedie skrev:2696819ahå, nä... you'll be left in the dust så att säga. måttlig fart ... ptja, inom gränserna iaf.. men din lilla moppe kommer tyvärr få problem.
NisseNutz skrev:2697280
Jag måste missat helt men hur kommer det sig att du bara kör bana? Har en känsla av att du får höra den frågan ganska ofta, men men.
NisseNutz skrev:2697280hehe, misstänkte det. Får vänta tills jag skaffar turbohoj, sen får vi hitta en lång raka så jag kan säga att jag kört ifrån Swedie
Jag måste missat helt men hur kommer det sig att du bara kör bana? Har en känsla av att du får höra den frågan ganska ofta, men men.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|