Leksak! Vill ha!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Cool & klockren på alla sätt, utom att ska du pendla med den så dör dina kläder...typ.

Avlyst och inhängnat hela vägen till jobbet? Ett pendlarfordon med 125 kubiks motor bör vara registrerat och trafikförsäkrat...

/M tant

Avlyst och inhängnat hela vägen till jobbet? Ett pendlarfordon med 125 kubiks motor bör vara registrerat och trafikförsäkrat...

/M tant

Mmm och på en trimmad moppe gäller inte trafikförsäkringen, dessutom klassas den som mc!

Ingen som har en/testat?

Edit: Bild

Last edited:
Mmm och på en trimmad moppe gäller inte trafikförsäkringen, dessutom klassas den som mc!
Självklart klassas den som mc, 125cc, hävdade väl aldrig att det på något sätt skulle vara en moped?

Anser bara att ett oreggat lekfordon inte hör hemma som pendlarfordon, nu cyklar iofs. inte mina barn i Motala på väg till skolan men jag tror du förstår min poäng ändå.

Självklart klassas den som mc, 125cc, hävdade väl aldrig att det på något sätt skulle vara en moped?

Anser bara att ett oreggat lekfordon inte hör hemma som pendlarfordon, nu cyklar iofs. inte mina barn i Motala på väg till skolan men jag tror du förstår min poäng ändå.

:zpy Inte en gång till nu, ingen förstår din trista poäng, och ingen vill förstå..vi vill bara köra motoriserad BMX på gångbanorna:yoparty

minimotos släng er i väggen. Smiska grus med den skulle jag vilja testa på en lagom knixig bana. Undrar hur motorn är. Men man kan ju alltid smälla dit en annan motor om den brakar sönder. Eller????

jahopp bara beställa då..fan man växer aldrig upp som tur är :tungan
blir dyrt i längden dock men va fan...ett måste att ha :yoparty

Sadeln verkar dock inte nådig mot "juvelerna". Fast skit i eventuell avkomma, jag vill ha!:yoparty

vad handlade det om för nåt?:va

Undrar jag med. Hatar när folk länkar till en Blocketannons utan att lägga upp en skärmdump också.. Annonser på blocket har ju en förmåga att försvinna efter ett tag.

precis! och just den här gången verkar det ju ha varit nåt riktigt coolt också...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!