Bandagar Gelleråsen 11-12 April

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Ort
Stockholm
Hoj
1100 F, och en trave smått
SMC RoadRacinFabriken tänker starta med 2 dagar på försäsongen igen.

Först juniorerna.
30 min pass för nya och gamla juniorer. California SuperBike School tillsammans med några vassa instruktörer från SMC kommer hjälpa oss genom bägge dagarna. Och jag tar kostnaden för det!

30 min pass för licensierade. Och jag tror att även ni kan få svar på en del frågor, om ni har några.

Alltså bara 2 grupper. Gott och väl 4 tim effektiv bantid per dag för alla. Och jag stannar på ca: 25 åkare i varje grupp. (Om det fyller på)

En viktig grej som gäller racer. Längst bak på utblåset måste ni montera en armbåge. Så att avgaserna går ner i backen och slås sönder. Och helst så att man kan vrida kröken in mot banan. På det sättet får ljudet ytterligare några hundra meter att gå innan det når någon granne.

1200:- pix för bägge dagarna är Scheisebilligt, med ambulans.

Anmäl dig till mig via PM eller Mail.
Stålingarna sätter du in på PG 4217248-6.
När jag registrerat dom är du anmäld.

Frågor kan jag ta på tel. 0708-342695

Ha det
Stefan
 

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 748 SPS
SMC RoadRacinFabriken tänker starta med 2 dagar på försäsongen igen.

Först juniorerna.
30 min pass för nya och gamla juniorer. California SuperBike School tillsammans med några vassa instruktörer från SMC kommer hjälpa oss genom bägge dagarna. Och jag tar kostnaden för det!

30 min pass för licensierade. Och jag tror att även ni kan få svar på en del frågor, om ni har några.

Alltså bara 2 grupper. Gott och väl 4 tim effektiv bantid per dag för alla. Och jag stannar på ca: 25 åkare i varje grupp. (Om det fyller på)

En viktig grej som gäller racer. Längst bak på utblåset måste ni montera en armbåge. Så att avgaserna går ner i backen och slås sönder. Och helst så att man kan vrida kröken in mot banan. På det sättet får ljudet ytterligare några hundra meter att gå innan det når någon granne.

1200:- pix för bägge dagarna är Scheisebilligt, med ambulans.

Anmäl dig till mig via PM eller Mail.
Stålingarna sätter du in på PG 4217248-6.
När jag registrerat dom är du anmäld.

Frågor kan jag ta på tel. 0708-342695

Ha det
Stefan

Perfekt Stefan:tummenupp

Vi missade förra året, hörde enbart gott från det arrangemanget så denna gång vill vi inte missa, Vi är på!


//Christer
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Hur är det med "nya juniorer" t.ex. min lillebror som kört en del cross men som skulle vilja testa RR. Finns det chans att låna/hyra hoj etc.?

MVH Björn
 

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Ort
Stockholm
Hoj
1100 F, och en trave smått
Hur är det med "nya juniorer" t.ex. min lillebror som kört en del cross men som skulle vilja testa RR. Finns det chans att låna/hyra hoj etc.?

MVH Björn

Kan bli lite knöligt. Det här är ju rena bandagar. MEN, på något sätt ska vi se till så han får testa. Linköping borde bli ett bra alternativ. Man har planerat lite x-tra tid till just juniorerna där 2007.
 

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Chail
Hoj
R6-06 till salu edition
Junior, betyder det alla utan licens med vanlig sporthoj eller innebär det preppad hoj för bana med ny förare?

Hur brukar tempot vara i junior?
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
mer exakt vad innebär det där man ska montera på ljuddämparna? hur ska de se ut?:va
 

stridis nr60

if you cant bet them.hit them harder
Gick med
6 Oct 2005
Ort
stockholm
Hoj
gsxr1000-02-Race,wr 250
:yoparty
SMC RoadRacinFabriken tänker starta med 2 dagar på försäsongen igen.

Först juniorerna.
30 min pass för nya och gamla juniorer. California SuperBike School tillsammans med några vassa instruktörer från SMC kommer hjälpa oss genom bägge dagarna. Och jag tar kostnaden för det!

30 min pass för licensierade. Och jag tror att även ni kan få svar på en del frågor, om ni har några.

Alltså bara 2 grupper. Gott och väl 4 tim effektiv bantid per dag för alla. Och jag stannar på ca: 25 åkare i varje grupp. (Om det fyller på)

En viktig grej som gäller racer. Längst bak på utblåset måste ni montera en armbåge. Så att avgaserna går ner i backen och slås sönder. Och helst så att man kan vrida kröken in mot banan. På det sättet får ljudet ytterligare några hundra meter att gå innan det når någon granne.

1200:- pix för bägge dagarna är Scheisebilligt, med ambulans.

Anmäl dig till mig via PM eller Mail.
Stålingarna sätter du in på PG 4217248-6.
När jag registrerat dom är du anmäld.

Frågor kan jag ta på tel. 0708-342695

Ha det
Stefan

Jag är anmäld
 

willy

Alla sätt är bra, utom dem dåliga.
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Malmö
Hoj
Honda RS125-05, såld. Prototyp RSV Mille R
Om det inte krockar med Brno så kommer jag! :tummenupp
 

Björk

Guest
Nu har jag skickat anmälan.

Börjar du springa nu Stefan så kommer du nog ner i skinnstället i April...
Då kan du låna min R1:a och visa juniorerna hur man ska köra, om du inte blir ifrånkörd....ha ha....

Ha det
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top