Hjälp, jag onanerar för mycket!

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
15 ggr/dag :skrämd

han behöver nog :tuttar

kanal 5 kl.21.55

Nittiofem procent av alla män medger att de tillfredsställer sig själva sexuellt. Men vissa män gör det mer än andra. Mycket mer. Här möter vi två män som försöker bryta en ovana som förstör deras liv. Russell onanerar upp till 15 gånger per dag. Vi följer med Russell tvärs över USA när han testar knäppa och fantastiska behandlingar i kampen för att bli kvitt sin last. Paul går i terapi i ett desperat försök att få ordning på sitt liv.

Det är bra träning för armarna IAF, här är en bild på killen.

biggest4.jpg

Fan, det var ju riktigt synd om den ena grabben. Han mådde ju verkligen dåligt när han inte fick leka med sina leksaker.

Hur fan lyckas man? Jag tycker det gör jävligt ont i kuken om man gör det för mycket. Spelar ingen roll om det är man själv som gör det eller om nån annan gör det åt en. Den pallar fan inte hur mycket som helst :va

Hur fan lyckas man? Jag tycker det gör jävligt ont i kuken om man gör det för mycket. Spelar ingen roll om det är man själv som gör det eller om nån annan gör det åt en. Den pallar fan inte hur mycket som helst :va

Pff... Du som satt på något 3 ggr i hela ditt liv har väl ingen direkt referensram att prata om..

hahaha! 15ggr/dag.. det är ju sjukt.

måste ladda ner programet.. tack swebit..... :)

Pff... Du som satt på något 3 ggr i hela ditt liv har väl ingen direkt referensram att prata om..

Du slog huvudet halvt på spiken. Det är faktiskt tre olika brudar, men inte fan är det bara tre gånger sammanlagt. :tuttar

Sen vill jag påpeka att vi alla har varit 14. Då gick kuken varm till fibban hos alla, även hos dem som inte erkänner det ;)

Funderar f.ö på att lägga sex på hyllan.
Sån jävla risk med sjukdomar eller värre, barn.
Roligare med hoj..

Träna, det lönar sig.:D .

Med tiden så lär du känna din kropp å var DIN gräns går.
En del gör det 1 gång per dag, några 1 gång i veckan, många 1 gång i månaden de flesta 1 gång i livet. :D

Nu såg inte jag programmet men någon som gjorde det kanske kan svara...

Hur fasen har man tid?? Jobbar de inte? Har de inget annat meningsfullt i sina liv? :va

Nu såg inte jag programmet men någon som gjorde det kanske kan svara...

Hur fasen har man tid?? Jobbar de inte? Har de inget annat meningsfullt i sina liv? :va
Ja, det kan man fråga sig...

Nä, de hade inga jobb...

Den enes enda föhållande var det han hade med sin dildo sa han...:näsblod

Rätt tragiskt...

Jag såg bara 5 minuter räckte för mig, då var det en skallig äcklig jävel som skröt om att han hade en stor fläck på sin matta och det var minsann sperma sa han stolt, ibland sprutade han även längre och då kom fläckarna lite längre bort på mattan.

Han flinade och sa att det var minsann inte många som fatta att fläckarna var sperma. Jävla sleeze! :zpy

Jag såg bara 5 minuter räckte för mig, då var det en skallig äcklig jävel som skröt om att han hade en stor fläck på sin matta och det var minsann sperma sa han stolt, ibland sprutade han även längre och då kom fläckarna lite längre bort på mattan.

Han flinade och sa att det var minsann inte många som fatta att fläckarna var sperma. Jävla sleeze! :zpy

Vore bra om om fler i us and a sysslade med det istället för en massa annat skit. Då blev dom färre idioter i det landet.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman