MC Mässa i Varberg

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Nightrod
Klart man ska dit!
Visserligen var jag på 2hjul åxå men man kan aldrig få för mkt av det goda. :tungan

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Ja jag ska dit också! Var på mässan i Sthlm också, men nu när man är i Halmstad kan man ju lika gärna kika in på denna med.. :)

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Jag kommer och TRX:en kommer att stå i allt i däcks monter, lite uppdaterad kommer den att vara:) bilder på uppdateringarna kommer i min tråd, när mässan är över:)

http://www.rg-engineering.com/ Rikards funny bike kommer oxå till att stå på mässan.

Moggina

Ung och vild ^_^
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Innan:Honda FMX 650, KTM 990 SM, NU: KTM 690 SMCR 2019
Yes klart som korvspat att man ska dit ^_^ blir antagligen lördagen men får se kanske tittar förbi på fredagen med.

T-Bomb

If im to loud youre too old !
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Honda sp1
Ok ta mycket bilder nu, o lägg upp dom här sedan. Så alla som inte åkte dit får se vad dom missat :)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
ska dit med, men bara för att kolla in peders hoj:tungan , bara den är värd entrepengen:)

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Hoj
Honda VFR
Själv står jag i valet.. tänkte ta en tur ner på fredag och kolla in annars. Det är en del mil att åka. Fast jag behöver nya brallor så det kanske "lönar" sig? :)

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Jag kommer och TRX:en kommer att stå i allt i däcks monter, lite uppdaterad kommer den att vara:) bilder på uppdateringarna kommer i min tråd, när mässan är över:)

http://www.rg-engineering.com/ Rikards funny bike kommer oxå till att stå på mässan.

Fanken va kul!! Då får man äntligen se den "in flesh"!!
Tänkte passa på att snacka lite med Rikard också....har kammar som måste i! :tummenupp

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Nå, var det nåt att ha???

Jag ska ner i morron tämkte jag!

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Ducati, Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki,

MC MÄSSA i Göteborg med 1-4 mars

www.motorshow.se

Ska kolla mc-mässan i Varberg, absolut. Man lär sig alltid något och träffar någon man inte sett på ett tag. Bara positiva vibbar1:pannkyss

:tummenupp Motorcykelsamling för fartglada:squid

World Superbike är en tävlingsklass inom roadracing. Ett antal modeller från denna serie från tidsperioden 1988–2002 kommer att ställas ut i en specialmonter på Göteborgs Motorshow. Bland märkena återfinns bl a Kawasaki, Honda, Suzuki, Yamaha och Ducati.
– Målet är att få ihop 15 motorcyklar, säger Tony Dönges som ansvarar för utställningen. Har vi tur kommer ytterligare några klassiska märken att finnas på plats när mässan öppnar.
World Superbike-monter C04:18

Tonys Superbikegarage
monter C04:18
presskontakt Tony Dönges, tel: 0705-689408, e-mail: 0300.62766@telia.com

Vi avser att visa Superbikes från tiden 1988-2002. Fabrikernas homologiserings-maskiner för att få deltaga i Superbike-WM. Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli. Cirka 15 motorcyklar. Vår målsättning är att cyklarna ska vara i det skick som man som vanlig MC-brukare kunde köpa sig ett ex utav i butik. Worldwide Limited Edition ifrån 200 ex till 1000 ex.
Visar i montern: Superbikes från tiden 1988-2002. Fabrikernas homologiserings-maskiner för att få deltaga i Superbike-WM. Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli. Cirka 15 motorcyklar.
Aktivitet i montern: Informationslappar om respektive modells framträdande i Superbike-WM och dess resultatprestanda finns tillgänglig.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA