årets blåsning

meckis

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
uppsala
Hoj
sxv550 - 450crf
Beställde grejer till hojen i förra veckan och har spänt gått o väntat för att få leka lite med dem och drömma om våren.'
Så idag på jobbet sken jag upp när jag fick ett sms med texten:

Ditt paket finns att hämta ut hos ditt lokala postombud med ordernr. 25646se.

Ringde hem till Sambon och fråga om jag fått någon Avi, vilket jag hade. Undrar om jag behöver avin tänkte jag men Hanna försäkra mig om att det räckte med smset. Så jag drog till posten för att hämta ut paketet men när postenkillen såg smset så undrade han vad det var för nummer för det var inget kollinummer. Så jag kolla igen och tryckte på visa mer info i smset. Då hördes en röst skråla:
"Dina bögporrfilmer har nu kommmit din jävel!!"
Shit va han garva den postenkillen, och jag stod d'är som ett fån o fatta ingenting för jag hade ju en avi hemma och paketet fanns ju där..
Det visa sig senare att en polare skickat smset bara på skoj men att det timats så sjukt bra med mitt paket. Jag fick i alla fall gå hem och hämta avin och kvittera ut paketet. Men killen garva fortfarande när jag kom med avin........!!!

Jag har i alla fall grejerna nu, jag bjöd postengänget plus lite kunder på ett skratt och jag har gett min kompis Mange årets practical joke award!

Livet leker ibland :D :D :D
 

rogga R6

www.vsbracing.se
Gick med
2 Apr 2006
Ort
NYKÖPING
Hoj
minimoto/snart barnvagn
HAHAHAHA sjukt bra taming garva så javla mycke hade nog legat på golvet inne på posten om jag hade hört det live hahaha:D :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja


Det visa sig senare att en polare skickat smset bara på skoj men att det timats så sjukt bra med mitt paket.

Den kompisen skulle få ett paket att hämta ut på sin lokala posutlämmnare från företaget "Nisses Gay-Shop" och på innehåll-raden på adresslappen skulle det stå "Extrastor buttplugg med vibrator".
Stoppa lite gammal ost i en låda och posta redan i morgon.
(texta avsändare stort utanpå lådan)

Glöm inte att förklara för den du lämmnar in paketet hos att du ska jävlas med en kompis (så hon inte tror att du jobbar på gay-firma), så får din kompis förklara för den som lämmnar ut paketet att han minsan inte har beställt något sånt utan att det är någon som jäklas.
 

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Den kompisen skulle få ett paket att hämta ut på sin lokala posutlämmnare från företaget "Nisses Gay-Shop" och på innehåll-raden på adresslappen skulle det stå "Extrastor buttplugg med vibrator".
Stoppa lite gammal ost i en låda och posta redan i morgon.
(texta avsändare stort utanpå lådan)

Glöm inte att förklara för den du lämmnar in paketet hos att du ska jävlas med en kompis (så hon inte tror att du jobbar på gay-firma), så får din kompis förklara för den som lämmnar ut paketet att han minsan inte har beställt något sånt utan att det är någon som jäklas.

HAHAHA, skitbra idé :D
 

meckis

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
uppsala
Hoj
sxv550 - 450crf
Den kompisen skulle få ett paket att hämta ut på sin lokala posutlämmnare från företaget "Nisses Gay-Shop" och på innehåll-raden på adresslappen skulle det stå "Extrastor buttplugg med vibrator".
Stoppa lite gammal ost i en låda och posta redan i morgon.
(texta avsändare stort utanpå lådan)

Glöm inte att förklara för den du lämmnar in paketet hos att du ska jävlas med en kompis (så hon inte tror att du jobbar på gay-firma), så får din kompis förklara för den som lämmnar ut paketet att han minsan inte har beställt något sånt utan att det är någon som jäklas.

Jo hämden är ljuv...Håller på och spånar för fullt och din idé är inte så dum den.:yoparty
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top