Det är bara asfalt och kan vara lite genant när vad jag hört ryktesvägar 3st 70cc "moppar" var snabbare än den sabbaste motardföraren. Som inte var någon annan än Martin Lind och Dennis Eriksson.Var det en bra tävling 2006??
Jag missade den av någon anledning
Det ska bli kul med många tävlingar i år..för jäkligt kul att det finns folk som vill att supermoto ska bli stort ..som RACE ME har gjort i flera år ..jag kommer med flera det lovar jag ni fixar väl en grus bit hoppas jag,Det kommer även i år att bli en enklare tävling för supermotard på skogstorps motorbana i kalmar den 16sep.
Kommer att gå i samband med 70-racing och minimotos RM.
Det ska bli kul med många tävlingar i år..för jäkligt kul att det finns folk som vill att supermoto ska bli stort ..som RACE ME har gjort i flera år ..jag kommer med flera det lovar jag ni fixar väl en grus bit hoppas jag,
Nice! Fler som vill annordna SM!Våra förhoppningar är att det ska bli ett grusparti det jobbas på det, banan ska ju byggas om så vi försöker få in ett grusparti i samband med ombyggnaden.
Men om det kommer vara klart till tävlingen tror jag inte. Våra förhoppningar är ett sm 2008.
Det är bara asfalt och kan vara lite genant när vad jag hört ryktesvägar 3st 70cc "moppar" var snabbare än den sabbaste motardföraren. Som inte var någon annan än Martin Lind och Dennis Eriksson.
Hmmmmmm Varken Martin eller Dennis var med på den tävlingen, och vi var 3 st som körde under gällande banrekord...... Förövrigt en mycket rolig bana som äter fruktansvärt mycket däck.Får dom till ett grusparti så blir den ännu bättre.Lite svårt att köra om bara.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|