sp2
Nytt nik. #46
Tyvärr är istävlingen på Stortjärn i morgon lördag inställd pga vädret
Efter 6 timmars plogning så har Lasse och jag beslutat att skjuta upp tävlingen till nästa helg söndag den 4 Mars!
Vill man så går det att köra på banan i morgon, men det är uppstop på några ställen och väldigt blött
Ev. så hinner det frysa på i natt nu när snön är ur vägen, men för säkerhets skull så kör vi tidstävlingen nästa söndag i stället!
Alltså iskörning på Stortjärn nästa söndag den 4 mars träning vid 11-tiden och sedan tävling 13.00
Gratis burgare och dricka till barnen![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Ta med eran mini4-hjuling eller miniqudard och kör på isen
Vill man grilla nåt själv så finns det grillar att grilla på!
Har du några funderingar över något så ring Lasse på 070-650 13 13 eller mig på 070-624 75 77
Vi ses Per
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Efter 6 timmars plogning så har Lasse och jag beslutat att skjuta upp tävlingen till nästa helg söndag den 4 Mars!
Vill man så går det att köra på banan i morgon, men det är uppstop på några ställen och väldigt blött
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Ev. så hinner det frysa på i natt nu när snön är ur vägen, men för säkerhets skull så kör vi tidstävlingen nästa söndag i stället!
Alltså iskörning på Stortjärn nästa söndag den 4 mars träning vid 11-tiden och sedan tävling 13.00
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Gratis burgare och dricka till barnen
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Ta med eran mini4-hjuling eller miniqudard och kör på isen
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Vill man grilla nåt själv så finns det grillar att grilla på!
Har du några funderingar över något så ring Lasse på 070-650 13 13 eller mig på 070-624 75 77
Vi ses Per