Fort är ju alltid relativt...2807536Gick det fort?
Aldrig kört banan så vet inte hur det ser ut där men det "kändes" inte så fort.
Kort verkar den vara iaf.
Gick det fort?
Var upp och tittade lite den tredje, var det du som lånade den svarta hojen med nummer 98?Hej
Ja, det var jag som är rookien i filmen och jag tackar för tipsen som kommer och de behövs. Tyvärr har jag ingen hoj i år då jag sålde den i november, men jag ska upp till mittsverigebanan ikväll för att hälsa på mina vänner och kanske låna en hoj för att testa banan. Jag skulle tippa på att jag åter har en hoj i garaget nästa år för fy så tråkigt det är att vara utan. Så de tips som kommer in ska jag försöka komma ihåg och ta till mig till nästa år.
Ha en bra dag!
Ja, det stämmer, det var jag. Fick dock skäll för jag fegade lite då, men ny hoj och inte en meter på två hjul hittills i år gjorde att jag inte ville riskera nått och körde ungefär 12 sek långsammare än vad jag brukar, haha. Men kul var det och det gav mersmak så jag kommer och hälsar på fler gånger.. Hoppas du hade en minst lika kul kväll som jag, alltid lika roligt där uppe.Var upp och tittade lite den tredje, var det du som lånade den svarta hojen med nummer 98?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|