Har några frågor ang Lasek & Lasik:
Jag har inte gjort någon av dom, för gud gav mig förutom ett perfekt yttre även god syn
Mitt Ex velade länge, men jag lyckades övertala henne till slut.
Hon gjorde den när man inte skär i hinnan, vilken ska ha lite jobbigare läkperiod men vara något bättre.
Jag skjutsade henne dit, hämtade henne där och skjutsade hem henne, hon fick med sig ett recept på allt hon skulle ha sen (smärtstillare, antiinflammatoriskt och ögondroppar) som vi köpte ut på väg hem.
Hon väckte mig första natten hysteriskt fnittrande och påpekade att hon hade vaknat och sett vad väckarklockan var så hon skulle ta av sig glasögonen, men hon hade inga.
Hon fick direkt nästan 100% syn, så hon rekomenderade sin syrra, som gjorde det och rekomenderarade sin jobbarkompis som gjorde det och skickade dit sin kompis...
Dessutom skickade jag dit min jobbarkompis, han fick inte direkt 100% syn, utan den förbättrades sakta under hela första året.
Så här i efterhand är alla dom nöjda och säger att det är dom bäst spenderade pengar dom någonsin har lagt ut.
Det är inte alla som kan köpa sig fria från sina handikapp (som alla dom ansåg att glasögon/linsbärandet var).
Just Do It !