Hur får man bort porrvirus?

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Vad gör man om markören har förvandlats till en dansande strippa istället för en pil? Lösningen måste vara snabb och enkel eftersom kanske en flickvän kommer hem kl 19 ikväll.

Det är en kompis som undrar.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vad gör man om markören har förvandlats till en dansande strippa istället för en pil? Lösningen måste vara snabb och enkel eftersom kanske en flickvän kommer hem kl 19 ikväll.

Det är en kompis som undrar.

Grattis!
Testa Antivurus, Spybot search & destroy, Ad-Aware och XP Repair Pro
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
vafan säg att du la dit den med vilje för den verkade rolig :) har hon inte humor att uppskatta det så jaddajaddajadda
 

Persson

O-('-'Q)
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös
Nu har jag ju inte läst hela tråden...... Men har du provat att borra??


Anti-virusprogram brukar fungera....
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Roligaste jag läst idag, ha ha.

Kontrollpanelen -> Mus -> Pekare....det är mitt tips, hoppas det hjälper. Annars kanske du är utan mus snart hur som helst :rofl (förlåt, "din kompis" skall det förstås stå).
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
vafan säg att du la dit den med vilje för den verkade rolig :) har hon inte humor att uppskatta det så jaddajaddajadda
En bra idé, jag ska hälsa min kompis den. Frågan är bara om hon uppskattar den i längden eftersom skiten verkar helt omöjlig att få bort. Fast det ger mig ju onekligen en liten tidsfrist.
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Fast det ger mig ju onekligen en liten tidsfrist.
Du menar att det ger din kompis en liten tidsfrist :tungan

Om du trycker ctr-alt-del och väljer "Aktivitetshanteraren" så kan du kolla i processer efter någonting som inte verkar höra hemma där.

Googla på de processer som verkar lite skumma så brukar man kunna få rätt bra svar.
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Vad gör man om markören har förvandlats till en dansande strippa istället för en pil? Lösningen måste vara snabb och enkel eftersom kanske en flickvän kommer hem kl 19 ikväll.

Det är en kompis som undrar.

Vart fick du den ifrån? Min kompis vill också ha! :) :tuttar
Han är trött på piljävlen.
 

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Heh...det gick så där. Försökte mig på Rosens tips, det funkade tills hon bad mig ta bort strippan (hon menade eftersom jag lagt dit den borde jag också kunna ta bort den...inte helt orimligt kanske). Hon är ju inte ute och cyklar när det gäller datorer heller, så hon kollade lite vilka sajter som varit besökta. Då blev hon lite sur. Men bara för att man är inne på knullkontakt betyder det inte att man söker knullkontakt.

Kvinnor...:va
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Heh...det gick så där. Försökte mig på Rosens tips, det funkade tills hon bad mig ta bort strippan (hon menade eftersom jag lagt dit den borde jag också kunna ta bort den...inte helt orimligt kanske). Hon är ju inte ute och cyklar när det gäller datorer heller, så hon kollade lite vilka sajter som varit besökta. Då blev hon lite sur. Men bara för att man är inne på knullkontakt betyder det inte att man söker knullkontakt.

Kvinnor...:va

Vad hade ni o göra vid datorn för det första?
 

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Kan du inte ladda hem en manlig porrskådis som sätter på strippan? Sedan drar han ju när hon somnat så då borde det vara lugnt?
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top