Det är med viss besvikelse man upptäcker på vilket sätt den gamla snackaomprecisvadsomhelst-tråden (även benämd Stockholmsåkatråden) blivit nerstängd.
Det var tydligen ett enda ämne som absolut inte fick diskuteras i den tråden och det gällde ett ifrågasättande av onödiga personliga påhopp som utförts där av en person tillhörande en klubb benämnd Team SheDevils.
Personen i fråga svarade på min förfrågan gällande påhoppen med inställningen att de ägde rätten till namn med ordet "devils" i.
Resterande inlägg som friskt raderades var endast svar på detta och ett ifrågasättande av "Team SheDevils" ensamrätt på ordet "Devils". Inga påhopp mot någon fanns över huvudtaget med i dessa inlägg.
Tydligen är den enda personen som har gjort något påhopp bekant med moderatorn som raderade inläggen och undviker på så sätt effektivt kritik eller risk för raderande av sina egna inlägg, då upphovet till hela diskussionen såklart finns kvar:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2866570&postcount=3539
Men eftersom även detta inlägg kan tolkas som att det ifrågasätter "ledningen" eller någon i dess närhets agerande, på detta annars trevliga forum, så förmodar jag att även denna skrivelse kommer att raderas inom kort.
Gnälligt inlägg, men nu har jag fått det sagt i alla fall
/J