Pucken
Arbete ger frihet !
- Gick med
- 7 Feb 2006
- Hoj
- Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag slänger nu upp en byggtråd där två hojar pimpas samtidigt.
Efter att jag hoppat av byggtävlingen med den turbomatade sp-1an som inte ska hetsas fram, utan byggas med omtanke, så vill jag ändå ha något att åka på i sommar.
Nu råkar det vara så jävla bra att jag träffat en som e hojtokig och har precis köpt en ny v-tvin 650.
Då hon e medlem i Team Shedevils så vill damen att hennes hoj ska präglas av detta.
Så vad fan gör man.... tjackar en kraschmoppe till modell zxr 750 som jag fixar till mig själv !
En Miss fighter till damen å en Lillklubba till mig .
Vi börjar med damens hoj som har en kylare som är ful som stryk och måste gömmas.
Bild 1. Asful kylare Bild 2. Mall till nya sidokåpor.
Även hojens fejs ser inge vidare ut så här blir det dubbla lysen från min zxr och en ny toppkåpa med fighter / deviltema.
Bild 3. Fejset före plastkirurgi. Bild 4. mall till ny kåpa.
Bild 5. nya lysen.
Efter att jag hoppat av byggtävlingen med den turbomatade sp-1an som inte ska hetsas fram, utan byggas med omtanke, så vill jag ändå ha något att åka på i sommar.
Nu råkar det vara så jävla bra att jag träffat en som e hojtokig och har precis köpt en ny v-tvin 650.
Då hon e medlem i Team Shedevils så vill damen att hennes hoj ska präglas av detta.
Så vad fan gör man.... tjackar en kraschmoppe till modell zxr 750 som jag fixar till mig själv !
En Miss fighter till damen å en Lillklubba till mig .
Vi börjar med damens hoj som har en kylare som är ful som stryk och måste gömmas.
Bild 1. Asful kylare Bild 2. Mall till nya sidokåpor.
Även hojens fejs ser inge vidare ut så här blir det dubbla lysen från min zxr och en ny toppkåpa med fighter / deviltema.
Bild 3. Fejset före plastkirurgi. Bild 4. mall till ny kåpa.
Bild 5. nya lysen.
Bifogat
Last edited: