M:et skrev:Är det inte trevligare att låta den goda kalla colan glida ner i strupen under tiden man tvättar istället
Jag börjar fundera på om cola är lösningen på allt ont här i världen. Det måste finnas tusen användningsområden.
När man var liten grabb och lirade fotboll brukade vi använda cola på målvaktshandskarna för extra fäste
Kladdigt som sagt... Hmm, kanske något för bättre fäste för däckena Klibbigt är bra har jag hört
M:et skrev:Är det inte trevligare att låta den goda kalla colan glida ner i strupen under tiden man tvättar istället
Jag börjar fundera på om cola är lösningen på allt ont här i världen. Det måste finnas tusen användningsområden.
När man var liten grabb och lirade fotboll brukade vi använda cola på målvaktshandskarna för extra fäste
Kladdigt som sagt... Hmm, kanske något för bättre fäste för däckena Klibbigt är bra har jag hört
Mell skrev:
Sen att Coca cola löser rost eller fräter på tänder är en skröna. Kolsyrat vatten löser rost lika bra som cola( ganska dåligt alltså).
Emmi skrev:Det är dessutom bra för kopplingen på gamla bilar.
Det fräter för att det är citronsyra i.
håller med dej,bättre o ta 5ans sandpapper så e dom garanterat borta,så slipper man allt kladd oxåMell skrev:Hur kommer man ens på iden att hälla cola över hojen.....
Wiseguy skrev:Man får väl se till att colan inte rinner ned på golvet utan man får samla upp det i ett glas efter att man fixat flugorna med det.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|